  • Data: 2009-12-21 17:31:08
    Temat: Re: Pamięć do starego HP Vectra VL ?
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję wszystkim za poradę.
    Wesołych Świąt.
    Ponieważ różne internetowe źródła raz podawały,że do VL6/266 nadają się EDO
    inne że SDRAM, zajrzałem na stronę HP. Jestem pod wrażeniem, bo mój PC stary
    jak świat, a nadal podają pełną informację włącznie z katalogami części.
    Mój PC to dokładnie HP Vectra VL6/266 Series 7 i na szczęście ma dikładnie
    pamięci DIMM 168 pins SDRAM , a nie EDO. Jako pasujące podają zarówno pamięci
    PC66 jak i PC100. Płyta ma 3 sloty pamięci, z tego co piszą obsłuży maks. 3 x
    128 MB.

    Polecana pamięć to 128MB, oraganizacja 16Mx72. Czy oznacza to zawsze
    dwustronność płytki ?
    PP