  • 1. Data: 2010-10-07 13:55:14
    Temat: Pamiec DDR3
    Od: Andre <a...@a...pl>

    Witam.

    Niedlugo bede kupowal pamiec DDR3 2GiB i nie wiem, ktora wybrac. Jedyne
    wymaganie co do pamieci to stabilna praca pod obciazeniem. Nie bedzie
    podkrecana i chlodzenie w obudowie tez bedzie dosc wydajne.
    Do wyboru mam:

    Patriot PSD32G13332 - 2GiB, 1333MHz, CL9
    Kingston KVR1333D3N9/2G - 2GiB, 1333MHz, CL9

    Pamiec bedzie pracowac na plycie glownej Gigabyte z chipsetem AMD 880G.

    Cena podobna, wiec bardzo prosze o jakies podpowiedzi. A moze cos innego
    w cenie do 140zl?

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 2. Data: 2010-10-07 14:09:58
    Temat: Re: Pamiec DDR3
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Thu, 7 Oct 2010 13:55:14 +0000 (UTC), Andre napisał(a):

> [...]
    >
    > Pamiec bedzie pracowac na plycie glownej Gigabyte z chipsetem AMD 880G.
    >
    > Cena podobna, wiec bardzo prosze o jakies podpowiedzi. A moze cos innego

    Polski GoodRam.
    --
    GLaF

  • 3. Data: 2010-10-11 10:42:50
    Od: Andre <a...@a...pl>

    Mam jeszcze pytanie na temat napiecia pamieci.

    W specyfikacjach plyty glownej jest napisane, ze obsluguje 4x 1.5V
    Czy to znaczy, ze jak pamiec pracuje z napieciem 1.65 (np. OCZ), to ta
    plyta ich nie obsluzy?

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 4. Data: 2010-10-12 20:40:30
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 11-10-2010 o 12:42 Andre napisał na pl.comp.pecet:

> [...]
    >
    > W specyfikacjach plyty glownej jest napisane, ze obsluguje 4x 1.5V
    > Czy to znaczy, ze jak pamiec pracuje z napieciem 1.65 (np. OCZ), to ta

    Obsłuży. 1,5V to standardowe napięcie pamięci DDR3. Reszta jest radosną
    twórczością producentów pamięci.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail