  • Data: 2019-01-10 11:07:49
    Temat: Re: Paliwo zwykłe. Tylko w Auchanie.
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-09 o 22:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > I niestety ja tez mam takie podejrzenia.
    > Z tym ze u mnie to jest tak, ze przewaznie jest ok i spalanie zgadza sie
    > co do 0,1.
    > Ale miałem kilka tankowan gdzie weszło po prostu za duzo z jednym gdzie
    > weszło wrecz wiecej niz ma zbiornik.
    > Przy czym tankuje czesto zarowno w Komornikach jak i w Swadzimiu a te
    > sytuacje miały miejsce tylko w Komornikach.
    >
    > I podejrzewam nie tyle złą wole co po prostu ciecie kosztów, brak
    > dbałosci, nie reagowanie na zgłaszane usterki etc.

> [...]
    Takie wahania podobno są normalne i wynikają z napełniania układu
    odpowietrzającego. Więc różnica może wyjść kilka litrów.
    U mnie czyszczono zbiornik paliwa - po czyszczeniu i zamontowaniu tego
    samego wchodzi 5 l więcej :-) I nie potrafię tego wyjaśnić. Może miałem
    całkiem zapchany (ale czym?) układ odpowietrzający?
    T.