  • Data: 2015-01-07 21:58:16
    Temat: Re: Paliwo miało byc poniżej 4zł :)
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-06 o 21:29, masti pisze:

    > w 2007 . Kaczyński podpisał
    > http://jazdadom.salon24.pl/624641,uproszczenia-czyli
    -o-oplacie-zapasowej

    To sprawia, że mój tekst był kłamstwem? :)

    A co do artykułu"

    "Niepokorni "dziennikarze" z trudem przełknęli ten fakt, bo dopiero co
    lansowana była afera taśmowa i rzekome słowa Tuska, że "teraz paliwo
    może być po 7 złotych". Tymczasem ceny spadły do poziomów z 2009 r. z
    perspektywą dalszych spadków. Sensacji z tego zrobić nie można. Ale gdy
    tylko pojawiła się niczym nie uzasadniona prognoza, że cena może
    wzrosnąć o 4-5 groszy na litrze, od razu pojawiają się artykuły, w
    których można wykazać, że rząd działa na niekorzyść kieszeni Polaków. "

    Jakoś trudno mi sobie wyobrazić jak przyczynił się nasz rząd do spadku
    cen. Nie dowalił 30% VAT? Nie podniósł akcyzy?