  • 111. Data: 2012-04-11 15:16:23
    Temat: Re: Palenie w samochodzie
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/04/2012 13:36, AZ wrote:

    > A jaka jest pewność uszczerbku na zdrowiu wynikająca z wdychania
    > produktów spalania z wszelakich złomów na naszych drogach?

    Podeprzyj ją odpowiednimi badaniami i po problemie, tych
    potwierdzających szkodliwość dymu tytoniowego jest aż nadto.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 112. Data: 2012-04-11 15:18:39
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/04/2012 13:42, J.F wrote:

    > To nie absurd, to rzeczywistosc.
    > Patrz ostatnie wyczyny Rutkowskiego.

    Biedni ci Norwegowie, zaraz tłumnie do Polski zjadą po normalność.

    > Bo to nie oko tylko d* ma byc fioletowa. Oczywiscie byle z rozsadzkiem

    Bo bez bicia nie ma wychowania? No tośmy sobie podyskutowali merytorycznie.

    > Bo z drugiej strony juz byl przypadek ze sie rodzice chca zrzec praw
    > rodzicielskich czy raczej odpowiedzialnosci za syna, bo ma 16 lat i nic
    > mu nie mozna zrobic. Skoro sad taki madry ze predzej posadzi ojca za
    > uzycie pasa niz syna za chuliganstwo, to niech sad tez placi za wyczyny
    > gowniarza.
    >
    > O, masz - kolejny przypadek:
    > http://forumprawne.org/prawo-rodzinne-opiekuncze/268
    632-zrzec-sie-praw-do-syna.html

    I co to ma wspólnego z truciem niemowlaków w samochodzie?

    > A z trzeciej strony - od tej poprawnosci w USA juz policja aresztuje
    > przedszkolakow.

    I jeszcze murzynów tam biją. ;)

    Ja czekam na ten exodus imigrantów zza oceanu w Polsce, przecież tam żyć
    się od tej poprawności już nie da!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 113. Data: 2012-04-11 15:20:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 03:16 PM, kamil wrote:

    > Podeprzyj ją odpowiednimi badaniami i po problemie, tych
    > potwierdzających szkodliwość dymu tytoniowego jest aż nadto.

    Pierwsze z brzegu:
    http://lanckoronska.zm.org.pl/?a=koalicja.broszuras_
    03

    ---
    Według badań, w tunelach, wielopoziomowych parkingach samochodowych,
    okolicach stacji benzynowych stężenie zanieczyszczeń niekiedy jest od 4
    do 40 razy wyższe niż średnia dla całego obszaru miejskiego. Badania
    przeprowadzone w Londynie pokazały, że stężenie niektórych
    zanieczyszczeń jest kilkakrotnie wyższe wewnątrz samochodu niż stężenie
    w otoczeniu [15]. Dlatego też kierowca samochodu po przejechaniu
    samochodem danego odcinka w mieście ma dużo wyższe stężenie tlenku węgla
    we krwi niż rowerzysta, który pokonał ten sam odcinek.
    ---

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 114. Data: 2012-04-11 15:23:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/04/2012 14:20, AZ wrote:

> [...]
    > samochodem danego odcinka w mieście ma dużo wyższe stężenie tlenku węgla
    > we krwi niż rowerzysta, który pokonał ten sam odcinek.

    I gdzie tu potwierdzenie długoterminowej szkodliwości czy właściwości
    rakotwórczych tego tlenku węgla?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 115. Data: 2012-04-11 15:28:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 03:23 PM, kamil wrote:
    03

    > I gdzie tu potwierdzenie długoterminowej szkodliwości czy właściwości
    > rakotwórczych tego tlenku węgla?

    Dżizas, weźże otwórz ten link i poczytaj co jeszcze zawierają spaliny
    z transportu a jak Ci mało to wpisz w Google "spaliny transport zdrowie".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 116. Data: 2012-04-11 15:31:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Apr 2012 14:23:12 +0100, kamil

    > I gdzie tu potwierdzenie długoterminowej szkodliwości czy właściwości
    > rakotwórczych tego tlenku węgla?

    Tlenek węgla powoduję utratę świadomości lub światopoglądu. Przed użyciem
    zapoznaj się z treścią ulotki bądź skonsultuj się z lekarzem lub
    farmaceutą.

    BP SMSP

    Mimo tego, co tu dużo nie gadać, inne związki ze spalin są szkodliwe,
    dlatego cały czas żyłuje się normy. Szkoda tylko, że ludzie świadomie te
    normy łamią, vide wycinanie katalizatorów i filtrów cząstek stałych.

    --
    Pozdor Myjk

  • 117. Data: 2012-04-11 15:38:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/04/2012 14:31, Myjk wrote:
> [...]
    > dlatego cały czas żyłuje się normy. Szkoda tylko, że ludzie świadomie te
    > normy łamią, vide wycinanie katalizatorów i filtrów cząstek stałych.

    Ale przecież te normy to ograniczanie mojej wolności, precz z
    UE!!!111!!111!!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 118. Data: 2012-04-11 15:39:20
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/04/2012 14:28, AZ wrote:

    > Dżizas, weźże otwórz ten link i poczytaj co jeszcze zawierają spaliny
    > z transportu a jak Ci mało to wpisz w Google "spaliny transport zdrowie".

    Dżizas, weźże cytuj to co trzeba.

    Czy jesteś przeciwny ograniczaniu emisji spalin i wprowadzaniu kolejnych
    norm euro?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 119. Data: 2012-04-11 16:43:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-11 15:15, kamil pisze:

    > Myślałem, że tak oczywistą ironię będzie łatwo wyczuć, widać
    > przeliczyłem Twoją inteligencję. ;)

    Tu nie chodzi o moją inteligencję, tylko o Twoją kiepską pamięć.
    Do tego ja pisałem całkiem poważnie.

    > Jakie znów pudło?

    Może być tekturowe - wybierz sobie. Świat nie jest binarny.

    > Palacze mają dla siebie palarnie, mogą też zapalić na
    > plaży.

    Problem w tym, że tych palarni nie ma, a na plażach w wielu miejscach
    jest stosowny zakaz. Tylko nie pisz łaskawie, że Ciebie to nie dotyczy,
    ponieważ nie palisz.

    > Nie akceptuję smrodu i ulic zasyfionych petami, tu masz rację.

    No tak, ale topless i joina zaakceptujesz, tylko wstydzisz się
    przyznać.

  • 120. Data: 2012-04-11 16:49:41
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/04/2012 15:43, Artur Maśląg wrote:

    > Problem w tym, że tych palarni nie ma, a na plażach w wielu miejscach
    > jest stosowny zakaz. Tylko nie pisz łaskawie, że Ciebie to nie dotyczy,
    > ponieważ nie palisz.

    Nie ma też wielu miejsc, w których można dać sobie w żyłę, i co z tego?

    > No tak, ale topless i joina zaakceptujesz, tylko wstydzisz się
    > przyznać.

    Wdychanie wyziewów papierosowych porównał bym raczej do gołych jajek
    emeryta z nadwagą i skręta z filcowej szmaty, więc znów coś te twoje
    argumenty kupy się nie kleją.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil