  • Data: 2012-04-11 15:18:39
    Temat: Re: Palenie w samochodzie
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/04/2012 13:42, J.F wrote:

    > To nie absurd, to rzeczywistosc.
    > Patrz ostatnie wyczyny Rutkowskiego.

    Biedni ci Norwegowie, zaraz tłumnie do Polski zjadą po normalność.

    > Bo to nie oko tylko d* ma byc fioletowa. Oczywiscie byle z rozsadzkiem

    Bo bez bicia nie ma wychowania? No tośmy sobie podyskutowali merytorycznie.

    > Bo z drugiej strony juz byl przypadek ze sie rodzice chca zrzec praw
    > rodzicielskich czy raczej odpowiedzialnosci za syna, bo ma 16 lat i nic
    > mu nie mozna zrobic. Skoro sad taki madry ze predzej posadzi ojca za
    > uzycie pasa niz syna za chuliganstwo, to niech sad tez placi za wyczyny
    > gowniarza.
    >
    > O, masz - kolejny przypadek:
    > http://forumprawne.org/prawo-rodzinne-opiekuncze/268
    632-zrzec-sie-praw-do-syna.html

    I co to ma wspólnego z truciem niemowlaków w samochodzie?

    > A z trzeciej strony - od tej poprawnosci w USA juz policja aresztuje
    > przedszkolakow.

    I jeszcze murzynów tam biją. ;)

    Ja czekam na ten exodus imigrantów zza oceanu w Polsce, przecież tam żyć
    się od tej poprawności już nie da!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil