    From: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pakiety minut w Play - pytanie
    Date: Mon, 23 Mar 2009 16:58:13 +0100

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 12:06:18 +0100, .z. napisał(a):

    > Punkt 8 regulaminu

    Więc cytuję:
    "8. Minuty przyznane w ramach usługi ,,100 minut do Play i na stacjonarne
    w Play Fresh" ważne są 30 dni od dnia ich przyznania."

    Gdzie tu pisze, że PAKIET jest ważny 30 dni?
    Pisze tylko o minutach, a minuty zostały wykorzystane i ich nie ma!
    Gdzie pisze, że pakiet jest ważny także po wykorzystaniu minut zawartych
    w pakiecie?
    Też nie pisze!
    A żeby było ciekawiej, to w pkt. 5 pisze nie o minutach, nie o
    pakietach, ale o usługach!
    Gdyby spór trafił czy to do sądu powszechnego, czy też do sądu
    konsumenckiego przy UOKiK, to Play byłby bez szans przy takich
    sformułowaniach regulaminu!
    Ale takie są skutki, gdy za pisanie regulaminów biorą się ludzie, którzy
    z literaturą polską zapoznawali się za pośrednictwem bryków!
    I bynajmniej nie dotyczy to wyłącznie Playa!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof