    From: "Grzegorz Brzuchalski" <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Pakiet podstawowy z Orange - czy warto?
    Date: Tue, 25 Feb 2014 15:14:41 +0100

    W dniu .02.2014 o 16:37 Karol <L...@l...pl> pisze:

    > Orange proponuje "Pakiet podstawowy" za 79 zł/mies. na 12 miesięcy.
    > W skład pakietu wchodzi:
    > - Internet 20 Mb/s
    > - LiveBox 2.0 (WiFi)
    > - telewizja internetowa 56 kanałów
    > - dekoder Sagemcom z kartą i pilotem,
    > (do zwrotu po zakończeniu umowy)
    > Dekoder nie jest wyposażony w dysk do nagrywania, można go jednak
    > dokupić i dzięki możliwości wkładania/wyjmowania powinno dać się
    > przenosić nagrany materiał na inny zewnętrzny nośnik.
    > Nie wiem jednak jaki konkretnie dysk mógłby to być.
    >
    > Byłbym wdzięczny za uwagi użytkowników tego pakietu.
> [...]

    Ja generalnie wynegocjowałem z Orange:
    - Internet 300MBit/s
    - Livebox z wifi, 320gb dysku, ileś tam programów
    - telefon

    za średnio 50zł miesięcznie.
    Ale mój blok był w ofercie "światłowodowej", więc pewnie stąd ta różnica.
    Co do telewizji, to nie wiem co tam jest, bo nie mam tv, nie oglądam itd.
    Wziąłem pakiet, bo był taniej niż bez pakietu.

    pozdrawiam
    gb