  • 1. Data: 2010-08-08 16:08:42
    Temat: Pakiet SMS-y za grosze, a roaming
    Od: r...@m...com

    Załóżmy że są dwa prepaidy w orange.
    Jeden jest w Polsce, i ten ma aktywny pakiet tych SMSów, a drugi za granicą
    (korzysta z roamingu).
    Czy wysyłając sms-y z tego w Polsce do tego za granicą (wszak wysyłający może
    nie wiedzieć o lokalizacji nr docelowego) - nadal obowiązuje pakiet SMS po
    groszu?

  • 2. Data: 2010-08-08 16:16:54
    Temat: Re: Pakiet SMS-y za grosze, a roaming
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-08-08 18:08, r...@m...com napisał/a:
> [...]
    > nie wiedzieć o lokalizacji nr docelowego) - nadal obowiązuje pakiet SMS po

    Tak, dlaczego miało by być inaczej? Przeciesz wysyłasz na numer należący
    ciągle do tej samej sieci.
    To obowiązuje tak samo z połączeniami głosowymi - dzwoniący nie musi
    wiedzieć gdzie jest telefon do którego dzwoni.

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2010-08-08 17:06:28
    Od: r...@m...com

> [...]
    > To obowiązuje tak samo z połączeniami głosowymi - dzwoniący nie musi
    > wiedzieć gdzie jest telefon do którego dzwoni.

    W regulaminie pisze ze roaming jest wylaczony z pakietu, ale chyba im chodziło
    o telefon z aktywnym pakietem w roamingu, a nie odbiorców SMSów...

  • 4. Data: 2010-08-08 17:15:25
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-08-08 19:06, r...@m...com napisał/a:

    > W regulaminie pisze ze roaming jest wylaczony z pakietu, ale chyba im chodziło
    > o telefon z aktywnym pakietem w roamingu, a nie odbiorców SMSów...

    Widzę, że w każdym Twoim pytaniu sam na nie sobie odpowiadasz, więc po
    co się pytasz?

    Wysyłający SMS/wykonujący połączenie nie jest w roamingu i g.. obchodzi
    gdzie się znajduje odbiorca.

    --
    Cz.

  • 5. Data: 2010-08-09 08:56:17
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Czarek napisała na pl.misc.telefonia.gsm:

    > Wysyłający SMS/wykonujący połączenie nie jest w roamingu i g..
    > obchodzi gdzie się znajduje odbiorca.

    Poważnie? A co z prefiksem +48 przed numerem?

    Marcin Kocur

  • 6. Data: 2010-08-09 16:48:24
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-08-09 10:56, Marcin Kocur napisał/a:

    > Poważnie? A co z prefiksem +48 przed numerem?

    A po diabła ma z prefiksem dzwonić do kogoś kto (być może) jest w roamingu?

    --
    Cz.

  • 7. Data: 2010-08-10 10:29:47
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Kocur" <m...@g...com.wytnij> napisał w wiadomości

    > Poważnie? A co z prefiksem +48 przed numerem?

    A co za roznica? Jesli dzwoni z kraju, to dodzwoni sie i z prefiksem i bez
    prefiksu niezaleznie od tego, czy wywolywany abonent jest w Pcimiu DOlnym
    czy na Antylach Holenderskich

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2010-08-11 09:32:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marcin Kocur pisze:

    > No właśnie żeby się nie dodzwonić gdyby był w roamingu. To znaczy jak
    > ktoś sobie wyjedzie do Laponii to mnie ta rozmowa kosztuje tak jakby
    > był w Polsce?

    Tak.

    Ile dni temu dostałeś komórkę?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-08-11 09:32:53
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

  • 10. Data: 2010-08-17 20:14:07
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Liwiusz napisała na pl.misc.telefonia.gsm:

    > Tak.
    >
    > Ile dni temu dostałeś komórkę?

    Coś ponad 360 :>

    Marcin Kocur