  • 31. Data: 2015-01-18 09:58:15
    Temat: Re: Padniety SSD OCz Vertex 2
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Przemysław Ryk" <p...@g...com> wrote in message
    news:1edrzwbd8l1wf.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.inf
    o...
    > Technologia robienia HDD jest raczej dopracowana. To, że Seagte daje dupy,
    > to już inna kwestia (żaden inny dysk nie padł mi miesiąc po zakupie -
    > dlatego do Seagate mam uraz).

    roznie bywa, mi dwa z czterech 500GB samsungow z serii F padly po
    kilkunastu godzinach (losu dwoch pozostalych nie znam, poszly na allegro)

    za to kupione z 5 lat temu 1TB (ktore najpierw chodzily u mnie z 3 lata)
    dzialaja u ludzi do dzis, a kupione tygodnie przed likwidacja hdd samsunga
    2TB tez ciagle siedza w moim kompie i nic sie nie dzieje

    --
    http://db.org.pl/

  • 32. Data: 2015-01-18 11:01:40
    Od: Radosław Sokół <r...@g...one.pl>

    W dniu 13.01.2015 o 23:36, R.e.m.e.K pisze:
    > A kiedy HDD beda dobre? Bo poki co NOWE u mnie sie sypia (realokacje setek
    sektorow). Maja
    > dobre warunki, niskie temperatury, pracuja w stabilnej obudowie.

    Ile tych dysków?

    Takie tezy mają sens jak się przetestuje kilkanaście-kilka-
    dziesiąt sztuk co najmniej.

    I dla równowagi: na jakieś 100 dysków w moim otoczeniu przez
    ostatni rok "ducha wyzionęły" zaledwie dwa, a w moich własnych
    komputerach przez ostatnich 5 lat na jakieś 10 dysków tylko
    jeden.

    PS. Niskie temperatury akurat są bardziej szkodliwe dla
    dysków, niż średnie. I bardziej się liczy producent,
    niż warunki.

    """""""|
    | | |
    ......./

  • 33. Data: 2015-01-18 14:04:45
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 17 Jan 2015 13:07:29 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    > Mi padl po 2 czy 3 miesiacach wychwalany WD RED.

    Jakoś jak mam kupić WD, to wolę Blue lub Black. :D

    [ Kobiety robią dla swojego wyglądu zewnętrznego to, za co handlarz ]
    [ używanymi autami poszedłby do więzienia. (Nick Nolte) ]

  • 34. Data: 2015-01-19 08:23:58
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-01-17 o 03:04, Przemysław Ryk pisze:

    > (ciach...)
    >
    > Bullshit. Tak samo zdarza się, że klasyczny talerzowiec zaczyna rzęzić
    > głowicami i szlag bombki trafia (przerabiane ostatnio na dwóch 2TB
    > Seagate'ach, które padły _miesiąc_ po zakupie).

    W jeden dzień 2xSeagate TRUP w RAID (4 dyskowa macierz) ... masakra,
    dane poszły się ebać ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 35. Data: 2015-01-19 08:25:18
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-01-17 o 11:24, Przemysław Ryk pisze:

    > Technologia robienia HDD jest raczej dopracowana. To, że Seagte daje dupy,
    > to już inna kwestia (żaden inny dysk nie padł mi miesiąc po zakupie -
    > dlatego do Seagate mam uraz).

    Nie ma reguły, wystarczy że sklep/kurier/itd. przewalał dyski jak
    ziemniaki i długo nie pochodzi.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 36. Data: 2015-01-19 21:35:56
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-01-18 o 11:01, Radosław Sokół pisze:
> [...]
    > ostatni rok "ducha wyzionęły" zaledwie dwa, a w moich własnych
    > komputerach przez ostatnich 5 lat na jakieś 10 dysków tylko

    Ja dziś znowu kupkę WD 80GB uzbierałem z zaczynającymi się sypać
    badami. Ot taka noworoczna przechadzka po komputerach. Nie za bardzo
    wiem na co to zmieniać, może jednak hitachi czas kupować? praca 24h/365day.

    --
    Irokez