  • Data: 2015-01-11 16:48:06
    Temat: Re: Padła mi klawiatura ...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F.,

    Sunday, January 11, 2015, 3:24:00 PM, you wrote:

    > Klawisze funkcyjne zostaly zmienione,

    Układ klawiatury IBM RT pochodzi z 1986 roku i nie ma nic wspólnego z
    Windows. Klawisze Windows i menu podręcznego dodano wiele lat później.

    Klawiatura IBM Model M nie ma klawiszy Windows. Używam takiej do dziś
    - jest już pełnoletnia :)

    > funkcjonalnosc przeniesiona do myszki ...

    Jakie funkcje klawiatury usunięto i przeniesiono do myszki?

    > i zalet ukladu nie widac.

    Widać, jak potrzebujesz klawisza F11 :P

    --
    Best regards,