  • Data: 2012-02-01 10:06:30
    Temat: Re: Padł mi akumulator ...
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-31 17:54, Artur Maśląg wrote:
    > (...)

    > To, że Ty tankujesz i większość osób problemów nie ma, ma się nijak
    > do stawianej przez Ciebie tezy, że wystarczy na "niedziadowskich"
    > stacjach tankować, by problemów nie było.

    Postawmy sprawę zatem inaczej: gdyby na stacji było dziadowskie paliwo i
    zakładając, że tankuje na niej więcej niż JEDNA osoba (a skoro jest to
    Shell to najpewniej setki/tysiące osób dzienne) to ZDECYDOWANA większość
    powinna mieć problemy, nie uważasz ? Zakładając, że jest więcej niż
    jedna taka stacja, to szybko zrobiłaby się z tego afera.

    > Pokazałem Ci prosty przykład, że to jednak nie wystarczy - znaczy nie
    > ma gwarancji.

    Oczywistym jest, że nigdy i w niczym nie ma pewności. Natomiast jak
    uważasz.. jakie jest prawdopodobieństwo zatankowania żelującego się
    paliwa ? określ liczbowo.

    > Nie, nie - to Ty majaczysz. Jakość w tym wypadku to odporność na
    > wytrącanie parafiny (zgodność z deklarowanymi właściwościami). Bardzo
    > przepraszam, że tak ciężko to było zrozumieć.

    Wkładasz w czyjeś usta słowa, których nie wypowiedział i niebezpiecznie
    dryfujesz.

    > Jaką temperaturę ma ON w zbiorniku stacji, że chcesz na podstawie
    > mętności oceniać jego jakość (czytaj odporność na wytracanie
    > parafiny)?

    A jaką temperaturę ma olej w "oku" ? Zwłaszcza, że olej w nim "stoi" X
    minut.

    > Czyli pewnie było, ale niezgodne z deklarowanymi właściwościami.

    > Tak, wszystko działało ok - trzeba było zobaczyć jak wygląd ON

    Aż dziw bierze, że inni z tej stacji odjechali :-) Czy też byłeś jedynym
    tankującym ON ? :-)
    Samochód jeździ, tzn. że wszystko działa jak należy - dawno większej
    bzdury nie słyszałem :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik