  • 1. Data: 2011-11-26 13:25:04
    Temat: Padający monitor LCD - da się coś jeszcze zrobić?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Pacjent: http://www.asus.com/Display/LCD_Monitors/MB19TU/

    Jakiś czas temu pisałem tu na grupie o nim. Dwa pionowe pasy szerokości
    1 piksela. Monitor oddałem do serwisu na bezpłatna wycenę naprawy.
    Gościu monitor rozebrał i diagnoza: nie do naprawienia. Uszkodzone
    driver'y matrycy.
    Gościu powiedział, że tego się nie naprawia, bo trzeba byłoby wymienić
    całą matrycę. Na domiar złego ta matryca to jakiś rzadko występujący
    model i klops.

    Da się coś z tym zrobić jeszcze? Jakieś chałupnicze metody? Inne kombinacje?

  • 2. Data: 2011-11-26 13:34:02
    Temat: Re: Padający monitor LCD - da się coś jeszcze zrobić?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 14:25:04 +0100, Tomaszek napisał(a):

    > Da się coś z tym zrobić jeszcze? Jakieś chałupnicze metody? Inne kombinacje?

    Kup złomowy i użyj matrycy od niego. A może nawet da się jakoś wymienić
    driver. Bez ryzyka ani rusz :)
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2011-11-26 13:48:29
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    > Kup złomowy i użyj matrycy od niego. A może nawet da się jakoś wymienić
    > driver. Bez ryzyka ani rusz :)

    Patrzę na ceny nowych monitorów LCD i ochota inwestowania w złom mi
    odchodzi;)

  • 4. Data: 2011-11-26 14:01:49
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i klops.
    > Da się coś z tym zrobić jeszcze? Jakieś chałupnicze metody? Inne

    Kupić drugi taki sam sprawny i przełożyć drivery matrycy.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2011-11-26 14:12:10
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Kupić drugi taki sam sprawny i przełożyć drivery matrycy.

    A nie lepiej po prostu korzystać z nowego? :)

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

  • 6. Data: 2011-11-26 14:20:00
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > Kupić drugi taki sam sprawny i przełożyć drivery matrycy.

    Kupić _sprawny_ i przełożyć. Noooo... dobre.

    --
    Desoft

  • 7. Data: 2011-11-26 14:42:01
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-26 15:01, Irokez pisze:
    > Kupić drugi taki sam sprawny i przełożyć drivery matrycy.

    Nobel w dziedzinie ekonomii już czeka na odbiór;)

  • 8. Data: 2011-11-26 14:59:11
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 15:20:00 +0100, Desoft napisał(a):

    > Kupić _sprawny_ i przełożyć. Noooo... dobre.

    Logiczne. Bedzie mial stary sprawny i nowy niesprawny;)

  • 9. Data: 2011-11-27 10:36:06
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Logiczne. Bedzie mial stary sprawny i nowy niesprawny;)

    O ile nie popełni błędu podczas zamiany, bo wtedy uzyska stary niesprawny i
    nowy nie działa.

    --
    Desoft

  • 10. Data: 2011-11-27 15:26:45
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Tomaszek" <t...@o...pl> wrote in message
    > Da się coś z tym zrobić jeszcze? Jakieś chałupnicze metody? Inne kombinacje?

    http://www.instructables.com/id/Privacy-monitor-made
    -from-an-old-LCD-Monitor/