eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPacjentka mi gaśnie....Re: Pacjentka mi gaśnie....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pacjentka mi gaśnie....
    Date: Fri, 1 Apr 2016 14:19:19 +0200
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Lines: 33
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <ndlp09$675$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <ndln9u$fgp$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 185.15.0.152
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1459513161 6373 185.15.0.152 (1 Apr 2016 12:19:21
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Apr 2016 12:19:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.6.0
    In-Reply-To: <ndln9u$fgp$1@usenet.news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2579160
    [ ukryj nagłówki ]


    > Niedawno natomiast zaczeły sie problemy polegające na zgłaszaniu błędu
    > "Cylinder missfire" po dłuższej jeździe ("dłuższej" czyli "kilka minut
    > bez przerwy") na obrotach powyżej 3.8~4k RPM. Błąd zawsze dotyczy tego
    > samego cylindra

    wtryskiwacz?

    > Do tego całkiem niedawno doszło sporadyczne gaśnięcie silnika na
    > jałowym, ale już bez żadnych błędów w ECU. Tak jakby odciąć paliwo. Na
    > początku stawiałem na kiepskie paliwo z pewnej stacji, bo po tankowaniu
    > na innej problemy znikały. Teraz dzieje się to niezaleznie od miejsca
    > tankowania. Po kilkunastu sekundach można silnik odpalić i jechać znów
    > dalej bez problemów.

    wtryskiwacz? :) lae z drugiej strony pozostałe 3 cylindry powinny
    utrzymać silnik w biegu

    > Od czego zacząć wymianę bebechów? Kable zapłonowe? Swiece? Cewka?

    kable to zawsze w pierwszej kolejności,
    cewka jest takim tworem który nie powinien zmieniać swoich właściwości w
    fuknkcji temperatury wiec raczej nie. jak masz podwójną cewkę to możesz
    zamienić miejscami.

    odczytaj z ecu cisnienie paliwa - moze zwyczajnie za malo paliwa dostaje
    czyli pompa/filtr. Nie pasuje to do temperatury ale do zasyfionego
    filtra już owszem. pompuje smieci w filtrze ktore osiadaja na sitku
    ograniczajac przeplyw paliwa az bedzie go za malo.
    silnik i pompa wyłączone a syfy się zsuwają z sitek.

    tak...sprawdz filtr paliwa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: