-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: sirapacz <n...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pacjentka mi gaśnie....
Date: Fri, 1 Apr 2016 14:19:19 +0200
Organization: http://www.wit.edu.pl
Lines: 33
Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
Message-ID: <ndlp09$675$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <ndln9u$fgp$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 185.15.0.152
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1459513161 6373 185.15.0.152 (1 Apr 2016 12:19:21
GMT)
X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Apr 2016 12:19:21 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.6.0
In-Reply-To: <ndln9u$fgp$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2579160
[ ukryj nagłówki ]
> Niedawno natomiast zaczeły sie problemy polegające na zgłaszaniu błędu
> "Cylinder missfire" po dłuższej jeździe ("dłuższej" czyli "kilka minut
> bez przerwy") na obrotach powyżej 3.8~4k RPM. Błąd zawsze dotyczy tego
> samego cylindra
wtryskiwacz?
> Do tego całkiem niedawno doszło sporadyczne gaśnięcie silnika na
> jałowym, ale już bez żadnych błędów w ECU. Tak jakby odciąć paliwo. Na
> początku stawiałem na kiepskie paliwo z pewnej stacji, bo po tankowaniu
> na innej problemy znikały. Teraz dzieje się to niezaleznie od miejsca
> tankowania. Po kilkunastu sekundach można silnik odpalić i jechać znów
> dalej bez problemów.
wtryskiwacz? :) lae z drugiej strony pozostałe 3 cylindry powinny
utrzymać silnik w biegu
> Od czego zacząć wymianę bebechów? Kable zapłonowe? Swiece? Cewka?
kable to zawsze w pierwszej kolejności,
cewka jest takim tworem który nie powinien zmieniać swoich właściwości w
fuknkcji temperatury wiec raczej nie. jak masz podwójną cewkę to możesz
zamienić miejscami.
odczytaj z ecu cisnienie paliwa - moze zwyczajnie za malo paliwa dostaje
czyli pompa/filtr. Nie pasuje to do temperatury ale do zasyfionego
filtra już owszem. pompuje smieci w filtrze ktore osiadaja na sitku
ograniczajac przeplyw paliwa az bedzie go za malo.
silnik i pompa wyłączone a syfy się zsuwają z sitek.
tak...sprawdz filtr paliwa.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.04.16 17:51 yabba
- 02.04.16 10:29 Adam
- 02.04.16 12:29 Artur Miller
- 05.04.16 14:13 sirapacz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg
- 2025-01-05 Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją