  • Data: 2014-04-10 02:26:00
    Temat: Re: PZU OC likwidacja szkody bezpośrednia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...
    >To całkiem sporo.
    >A i tak mysle, że to optymistyczna wersja.

    >Ale ludzie lubią generalnie narzekać.
    >I czesto czują się oszukani.
    >wiec ta pozytywną opinie trzeba bedzie sobie wyluskać z tych mniej
    >narzekających.

    Zlikwidowac wedlug kosztorysu z ASO i przestana narzekac a zaczna
    chwalic.
    A przeciez to nie na ich koszt :-)

    Gorzej z wlasnymi klientami na AC, jak im powiedziec ze tu inne zasady
    obowiazuja :-)

    >No i co z tego ze wprowadza?
    >Pytałem juz: wolisz zeby Twoją szkodę likwidowało PZU czy dajmy na to
    >MTU
    >Sopot?

    Jest masa ubezpieczycieli, wszyscy AC oferuja i jakos klientow
    znalazly.
    Zreszta wielu klientow pewnie AC i OC nie odroznia.

    PZU moze i ma maly bonus w postaci powszechnej opinii ze "oni uczciwie
    wyceniaja", ale IMO - opinia wcale nie taka powszechna, a bardzo latwo
    kazdego przekonac klienta reklama "wyplacili ci za malo ? Ubezpiecz
    sie u nas - pomagamy naszym klientom uzyskac uczciwe odszkodowanie".

    J.