-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!ne
ws.neostrada.pl!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: PSA robi wytrzymale silniki...
Date: Fri, 05 Mar 2010 23:43:03 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 19
Message-ID: <hms1ig$rjh$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hmrsn4$7c0$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: agd231.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1267829136 28273 83.25.159.231 (5 Mar 2010
22:45:36 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Mar 2010 22:45:36 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hmrsn4$7c0$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2261256
[ ukryj nagłówki ]bratPit pisze:
> Witajcie,
> miałem okazję ostatnio jechać jako pasażer Peugeotem 306 z kierowcą,
> który przy pełnym bagażniku i 5 osobach na pokładzie jeździ (na LPG)
> najczęściej wykorzystując zakres obrotów pomiędzy 1000 a 2000obr/min,
> gdyby to jeszcze było z góry ale nie... na prostych, pod górę np. na
> V-tym biegu i 1400obr/min, słowem rzeźnik,
> rzeczone auto to jakieś bodaj 1.6, przebieg licznikowy 110kkm, pytanie
> do znawców francuskich pojazdów ile to jeszcze wytrzyma zanim obróci
> panewki na wale, wylecą korby bokiem albo powypala zawory?
Znam dość sporo kierowców którzy 2000rpm przekraczają tylko jak im
przełożenia brakuje na ostatnim biegu, a jazda pod górę przy obrotach
takich że się silnik cały trzęsie uważają za zupełnie poprawną (w
odróżnieniu od zarzynania silnika powyżej 2000rpm).
Jeżdżą tak latami, silniki jakoś żyją.
Tak w zasadzie to nie widzę specjalnych powodów żeby silnik miał się
rozlecieć.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.03.10 01:34 Michał
- 06.03.10 01:35 Michał
- 06.03.10 01:44 to
- 06.03.10 02:19 BUNIEK
- 06.03.10 10:36 cef
- 06.03.10 10:44 Katanka
- 06.03.10 11:05 Tomasz Pyra
- 06.03.10 11:07 MadMan
- 06.03.10 12:30 Bydlę
- 06.03.10 12:50 Brzezi
- 06.03.10 13:02 =Marcos=
- 06.03.10 14:58 Ludvigus
- 06.03.10 15:43 cef
- 06.03.10 16:04 Irokez
- 06.03.10 16:04 Brzezi
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=