eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[PROSBA] Krew › Re: [PROSBA] Krew
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [PROSBA] Krew
    Date: Tue, 14 Sep 2010 07:59:34 +0200
    Organization: -
    Lines: 52
    Message-ID: <p...@4...com>
    References: <i6g98c$kcf$1@inews.gazeta.pl> <i6i9bq$hn2$1@inews.gazeta.pl>
    <i6j70e$qpt$5@cougar.axelspringer.pl> <i6jdm1$rvb$1@inews.gazeta.pl>
    <i...@4...com>
    <i6llet$7ia$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1284443965 13375 82.143.187.50 (14 Sep 2010 05:59:25 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Sep 2010 05:59:25 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2310428
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 13 Sep 2010 19:02:13 +0200, Artur Maśląg wrote:
    >W dniu 2010-09-12 23:32, J.F. pisze:
    >(...)
    >> Tylko spojrz na to szerzej i syntetycznie - do czego sie to sprowadza
    >> i co oznacza: stacje nie potrafia sobie zorganizowac marketingu i
    >> przerzucaja na rodzine i przyjaciol poszkdowanych.
    >
    >Jeżeli dla Ciebie to jest spojrzenie szersze i syntetyczne, to ja
    >naprawdę nie bardzo wiem jak na to odpowiedzieć, ponieważ już samo
    >hasło 'marketing' brzmi delikatnie nie na miejscu - traktowanie krwi
    >jako towaru uważam za grube nieporozumienie.

    Ale sciagniecie honorowego dawcy do punktu pobierania to jak
    najbardziej marketing. I nie musi byc kosztowny, bo media tez traktuja
    sprawe honorowo. Tylko trzeba zrozumiec potrzeby klienta, tzn dostawcy
    :-)

    >> No chyba ze haslo "potrzebna krew" dziala lepiej.
    >http://www.blood.co.uk/
    >"96% of us rely on the other 4% to give blood. Please don't leave it to
    >someone else." Brzmi lepiej?

    Dla mnie zdecydowanie lepiej niz "potrzebna krew dla rannego, chetni
    (z dowolna grupa) zglosza sie do centrum krwiodawstwa i podadza
    nazwisko ..". Nie czuje sie oszukiwany.

    >Tyle, że w Polsce mamy poniżej 2% dawców

    Coz chcesz zalamal sie dotychczasowy model marketingu "po sniadaniu
    cala kompania zglosi sie na dobrowolne oddanie krwi".

    A swoja droga .. krwi u nas koniec koncow nie brakuje, wypadkow
    drogowych ponoc znacznie wiecej .. to co oni w tej Anglii z ta krwia
    robia ? Preparaty na eksport ?
    Czy lepiej miec 2% klientow, ale wiernych ?


    >> A swoja droga to czemu sobie szpitale nie zorganizuja wlasnej zbiorki
    >> krwi, skoro krew taka droga ?
    >Szpitale? Wolne żarty - co szpitale miałyby niby robić z krwią pobraną
    >od dawców?

    No jak to co ? Do lodowki, a potem w pacjenta.
    Albo oddac RCK, ale w drodze wymiany, po co placic :-P

    >O ile nic się nie zmieniło, w Polsce jedyną instytucją
    >uprawnioną do tego postępowania jest Narodowe Centrum Krwi

    Brzmi monopolistycznie :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: