  • 11. Data: 2010-01-06 22:52:27
    Temat: Re: PROBLEM: HP Stacja Dokująca HP HSTNN-I09X i DVI 24 piny
    Od: Bet <h...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-01-06 23:03, Grzegorz Brycki pisze:

    > Czy według Ciebie to
    > http://www.tanielaptopy.eu/Laptopy_notebooki_uzywane
    _poleasingowe/Compaq/154
    > działałoby?

    W przypadku mojej Toshiby, DVI stacji dokującej było obsługiwane
    wyłącznie gdy laptop wyposażony był w grafikę nVidii albo ati. Temat
    badałem jakieś 1,5 roku temu więc nie jestem pewien, czy którykolwiek z
    układów intela obsługiwał DVI. Z tego co pamiętam to nie, niestety. Może
    w przypadku HP wygląda to inaczej. Polecam szukać informacji na
    oficjalnych zagranicznych forach pomocy technicznej hp.
    --
    Bet