  • 1. Data: 2010-11-10 12:28:48
    Temat: Re: [PRESS] "Szwedzki" numer
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w
    > Czyli jak nie-sprawdzić przebiegu auta ze Szwecji.
    > http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/o-ile-c
    ofa-sie-liczniki-np-600-tys-km,1555358,415
    > U nas oczywiście się takiego systemu wprowadzić nie da,
    > bo za duzo zainteresowanych utrzymaniem obecnego stanu rzeczy.

    Ale swoja droga dziwi mnie jedno - plotka wsrod handlarzy sie nie
    rozeszla ?
    Przeciez wystarczy odkrecic tablice.

    A da sie jakos sprawdzic historie w tych szwedzkich bazach ? Moze
    to zwykla pomylka wklepujacego, bo znow uwierzyc w te 840kkm trudno
    troche ..

    J.

  • 2. Data: 2010-11-10 12:55:49
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    J.F. wrote:

> [...]
    >
    > A da sie jakos sprawdzic historie w tych szwedzkich bazach ? Moze to
    > zwykla pomylka wklepujacego, bo znow uwierzyc w te 840kkm trudno

    Jakieś 120 tysięcy rocznie... sporo jak na osobówkę.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2010-11-10 12:58:13
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Massai" <t...@w...pl> wrote in message news:ibe185$7dk$1@news.onet.pl...

    > Jakieś 120 tysięcy rocznie... sporo jak na osobówkę.

    Jakies 500 dziennie w dni robocze, firmowym samochodem jak najbardziej
    mozliwe w kraju, gdzie miejscami do sasiada masz dwie godziny drogi. Jesli
    do tego uzywany na weekendowe wycieczki i wakacje na poludniu francji dwa
    razy do roku, to bez problemow.

    Pozdrawaiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-11-10 13:04:56
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    kamil wrote:

> [...]
    > godziny drogi. Jesli do tego uzywany na weekendowe wycieczki i
    > wakacje na poludniu francji dwa razy do roku, to bez problemow.

    Nie tak całkiem "bez problemu", bo to z 7 godzin jazdy czyli prawie
    cały dzień roboczy.

    Owszem, wykonalne, ale jakoś sobie nie wyobrażam tego auta jako
    samochodu kuriera...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2010-11-10 13:18:47
    Temat: Re: "Szwedzki" numer
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 10 Lis, 12:28, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A da sie jakos sprawdzic historie w tych szwedzkich bazach ? Moze
    > to zwykla pomylka wklepujacego, bo znow uwierzyc w te 840kkm trudno
    > troche ..

    Zaden problem, juz o tym pisalem. Czarne/granatowe kombi to bardzo
    popularne malowanie taksowki - a te czesto jezdza 24/7, do tego sporo
    z nich obstawia lotniska - z Arlandy do centrum Sztokholmu jest
    jeszcze stosunkowo niedaleko, ale z takiego Nykoping to jakies
    poltorej godziny jazdy z predkoscia autostradowa.

    --
    pzdr
    Alex

  • 6. Data: 2010-11-10 14:09:37
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Alex81" <a...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...

> [...]
    > jeszcze stosunkowo niedaleko, ale z takiego Nykoping to jakies
    > poltorej godziny jazdy z predkoscia autostradowa.

    Wez do tego dwoch kierowcow na zmiany po 8h i masz po 30 kilometrow na
    godzine, w same dni robocze. Z palcem w uchu.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2010-11-10 14:50:35
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

> [...]
    > A da sie jakos sprawdzic historie w tych szwedzkich bazach ? Moze to
    > zwykla pomylka wklepujacego, bo znow uwierzyc w te 840kkm trudno troche ..

    http://www.bezwypadkowy.net/ tu masz pałeno takich przypadków, chyba nie
    ma w PL samochodu bez cofki albo walonego :)

    Na stronce można też szukać auto z USA i Canady po VIN i po rejestracji z
    Danii, Hollandii i Szwecji

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach.
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci.

  • 8. Data: 2010-11-10 17:06:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w

    > Jakieś 120 tysięcy rocznie... sporo jak na osobówkę.

    Sporo ale roczny przebieg w granicach mozliwosci. Pytanie tylko jak
    wyglada auto po 7 takich latach.
    W ogole jezdzi ? Tapicerka nie wydarta ?

    Czy Szwedzi maja takie rowne drogi i czyste powietrze ze u nich te
    800kkm mozliwe :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-11-10 17:09:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w

> [...]
    > godziny drogi. Jesli do tego uzywany na weekendowe wycieczki i
    > wakacje na poludniu francji dwa razy do roku, to bez problemow.

    Tylko wez jeszcze pod uwage ze to kraj wysokich mandatow i
    ograniczonej predkosci.
    500km .. 6h dziennie ? Ktos tym autem cos robil poza jezdzeniem ?
    Choc w sumie mogl np utarg odbierac.

    J.

  • 10. Data: 2010-11-10 17:13:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w

    > Wez do tego dwoch kierowcow na zmiany po 8h i masz po 30
    > kilometrow na godzine, w same dni robocze. Z palcem w uchu.

    Na taksowce w polskim miescie ? Raczej trudno - 30 to bedzie
    srednia z jazdy pod swiatlami, a przeciez nie jezdzi bez przerwy.

    Ale moze w Szwecji inaczej i sa kursy po 50 km ..

    J.