  • 41. Data: 2010-03-30 15:07:49
    Temat: Re: [PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    to pisze:

    > Piłeś?

    nie jedź, wypij.

    M.

  • 42. Data: 2010-03-30 15:13:34
    Od: marjan <k...@g...com>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > marjan pisze:
    > (...)
    >
    > Nie, nie - ja pytałem o ten inny paragraf :)
    > <cite>

    > </cite>
    >
    > Z taryfikatorem się zgadzam, z innym paragrafem nie :)

    Stąd moje pytanie, czy było to czepianie się o słowo "paragraf" :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 43. Data: 2010-03-30 15:18:36
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    marjan pisze:

    > Stąd moje pytanie, czy było to czepianie się o słowo "paragraf" :)

    Nie o słowo, tylko o podstawę tego twierdzenia :)

  • 44. Data: 2010-03-30 15:20:27
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > przesadzasz....albo masz obsesje. Nie wszyscy a jeden idiota.
    Niekoniecznie, zobacz ile w ostatnim czasie pojawilo sie watkow z
    "motocyklistami" w tytule i jaki maja wyraz.
    Ile analogicznie pojawilo sie watkow dotyczacych przekraczania przepisow
    przez kierowcow samochodow.
    Ile z tych watkow bylo zapoczatkowanych przez Maslaga?
    :)
    ja mam obsesje?

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 45. Data: 2010-03-30 15:21:09
    Od: marjan <k...@g...com>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

    > Nie o słowo, tylko o podstawę tego twierdzenia :)

    Ha! Więc jednak przyznałeś się, że było to tylko czepianie! ;)

  • 46. Data: 2010-03-30 15:35:31
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    marjan pisze:
    (...)
    > Ha! Więc jednak przyznałeś się, że było to tylko czepianie! ;)

    Niech Ci będzie :) Tak czy inaczej nie ma po co uciekać, skoro
    już ktoś się zdecydował na jazdę bez stosownego prawka.

  • 47. Data: 2010-03-30 15:43:00
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Bartek Kacprzak pisze:
> [...]
    > przez kierowcow samochodow.
    > Ile z tych watkow bylo zapoczatkowanych przez Maslaga?

    Nie bedę liczył, ale z zepsutego powietrza sie nie biorą... raczej z
    poczucia 'ciemnej strony mocy' przez 'niesmiertelnych
    dwukołowychdwudziestolatków'....

    pozdrawiam
    michał

    ps. nie mam nic przeciwko motocyklom. mam przeciw bezmózgowiu na
    drogach. Te na 2 kołach jest bardziej widowiskowe...

  • 48. Data: 2010-03-30 15:52:09
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    MichałG pisze:
    (...)
    > Nie bedę liczył, ale z zepsutego powietrza sie nie biorą... raczej z
    > poczucia 'ciemnej strony mocy' przez 'niesmiertelnych
    > dwukołowychdwudziestolatków'....

    Ano nie biorą:
    Marzec zabójczy dla polskich motocyklistów
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Marzec-zabojc
    zy-dla-polskich-motocyklistow,wid,12122387,wiadomosc
    .html
    http://tinyurl.com/yksv986

    > ps. nie mam nic przeciwko motocyklom. mam przeciw bezmózgowiu na
    > drogach.

    Ano - o to w tym wszystkim chodzi.

    > Te na 2 kołach jest bardziej widowiskowe...

    Szczególnie, ze teraz okres przejściowy, za jakiś czas się uspokoi.

  • 49. Data: 2010-03-30 15:55:26
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

> [...]
    >
    > ps. nie mam nic przeciwko motocyklom. mam przeciw bezmózgowiu na drogach.
    > Te na 2 kołach jest bardziej widowiskowe...

    I bezmozgowie na kolach trzeba tepic.
    czy na jednym czy na 18, rowno.

    --
    Bartek