  • 31. Data: 2010-03-30 12:30:29
    Temat: Re: [PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Baczek pisze:
    (...)
    > To po kiego czorta robic dodatkowe uprawnieia?

    Po to, by mieć święty spokój i jeździć zgodnie z prawem?

    > Jeżeli przyjme 1 kontrole rocznie to przez pare ladnych lat bedzie sie
    > spłacał kurs i egzamin.

    Nie pierwszy raz napiszę, że PJ w Polsce jest zdobyć bardzo łatwo, jest
    tanie, łatwo jest odzyskać, łatwo 'odliczyć' punkty itd. Przez to nie
    jest szanowane, a Polska miedzy inny z tych przyczyn jest rajem dla
    ludzi, którzy wszystko mają w poważaniu.

  • 32. Data: 2010-03-30 13:12:27
    Od: marjan <k...@g...com>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > marjan pisze:
    > (...)
    >
    > Tak? Przyznam się, że mnie zaskoczyłeś - podasz ten 'paragraf'?

    Łapiesz mnie za słowo czy nie wiedziałeś takim podziale?
    (faktycznie widzę, że obydwa wykroczenia podlegają pod ten sam artykuł,
    a nawet ten sam paragraf: art. 94 § 4 Kodeksu Wykroczeń)

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 33. Data: 2010-03-30 13:39:09
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    marjan pisze:
    (...)
    > Łapiesz mnie za słowo czy nie wiedziałeś takim podziale?

    Przecież napisałem - zaskoczyłeś mnie swoim stwierdzeniem.

    > (faktycznie widzę, że obydwa wykroczenia podlegają pod ten sam artykuł,
    > a nawet ten sam paragraf: art. 94 § 4 Kodeksu Wykroczeń)

    Skoro tak, to skąd Twoja wersja o 300PLN za jazdę bez uprawnień
    na motocykle?

    <cite>
    Art. 94. § 1. Kto prowadzi na drodze publicznej pojazd, nie mając do
    tego uprawnienia, podlega karze grzywny.
    </cite>

    Skąd wziąłeś art. 94 § 4? Artykuł 92 ma tylko dwa paragrafy :)

  • 34. Data: 2010-03-30 13:41:32
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    (...)
    > Skąd wziąłeś art. 94 § 4? Artykuł 92 ma tylko dwa paragrafy :)

    Tfu - 94 ;)

  • 35. Data: 2010-03-30 13:53:51
    Od: marjan <k...@g...com>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > (...)
    >
    > Tfu - 94 ;)

    No, przepraszam, mój błąd. Chodziło mi o art. 94 § 1 :)

    Kiedyś z Gazetą Prawną był jako dodatek kodeks drogowy, gdzie z tyłu
    jest taryfikator mandatów, w tabeli jest:

    http://student.agh.edu.pl/~marjan/pms/PJ.JPG

    i na to się powoływałem.

  • 36. Data: 2010-03-30 14:02:50
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    marjan pisze:
    (...)
    > No, przepraszam, mój błąd. Chodziło mi o art. 94 § 1 :)

    :)

    > Kiedyś z Gazetą Prawną był jako dodatek kodeks drogowy, gdzie z tyłu
    > jest taryfikator mandatów, w tabeli jest:
    >
    > http://student.agh.edu.pl/~marjan/pms/PJ.JPG
    >
    > i na to się powoływałem.

    A, taryfikator :) No tutaj zgoda :)

  • 37. Data: 2010-03-30 14:53:57
    Od: marjan <k...@g...com>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > marjan pisze:
    > (...)
    >
    > :)

    > A, taryfikator :) No tutaj zgoda :)

    No, bo od tego wyszliśmy, że za jazdę motorem bez prawka jest 500 zł,
    natomiast w większości przypadków (kat. B ma prawie każdy) jest tylko 300.

  • 38. Data: 2010-03-30 14:59:03
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    marjan pisze:
    (...)
    > No, bo od tego wyszliśmy, że za jazdę motorem bez prawka jest 500 zł,
    > natomiast w większości przypadków (kat. B ma prawie każdy) jest tylko 300.

    Nie, nie - ja pytałem o ten inny paragraf :)
    <cite>

    > Tak? Przyznam się, że mnie zaskoczyłeś - podasz ten 'paragraf'?
    </cite>

    Z taryfikatorem się zgadzam, z innym paragrafem nie :)

  • 39. Data: 2010-03-30 15:01:23
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Bartek Kacprzak pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Kto tu kogo broni?
    > Co chciales pokazac tym linkiem?
    > A tym wczesniejszym?
    > Jesli tak bardzo pociagaja cie motocykle popros moze jakiegos, moze uda ci
    > sie przejechac kawalek jako pasazer.
    > Bo na razie wyglada na to, ze podnieca cie mozliwosc pokazania jacy to
    > motocyklisci sa zli.

    przesadzasz....albo masz obsesje. Nie wszyscy a jeden idiota.

    Pozdrawiam
    michał

  • 40. Data: 2010-03-30 15:05:22
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    J.F. pisze:

    > Dlaczego nie ? On cie chcial zabic. Wyleci z zakretu, przeleci przez
    > plot, dziecko ci zabije na podworku, co wtedy powiesz ? :-)

    'sprawdzić czy nie ksiądz'.....
    ;)

    Pozdrawiam
    michał