  • Data: 2012-01-15 14:24:16
    Temat: Re: POnK
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jet60k$g6j$1@inews.gazeta.pl...

    > Wysil się bardziej, tego nawet nie można nazwać żenadą
    > BTW Symbian 3rd to nadal dla ciebie czarna magia?

    To dla mnie nadal shit. Nie mówiłem, że nie potrafię obsłużyć telefonu,
    tylko niektóre opcje są zrąbane i niepotrzebnie zagmatwane. Np byłem
    przyzwyczajony, że czerwona słuchawka "ubija" proces i powoduje wyjście,
    tutaj tak nie jest. Ok inna filozofia, ale nadal brak konsekwencji:
    prawa belka raz jest tam "wyjście" kiedy indziej "ukryj", albo trzeba
    się przedzierać przez menu żeby zamknąć program. To ma być postęp i
    wygoda?