  • 11. Data: 2012-02-23 09:28:09
    Temat: Re: POlityka w eterze
    Od: K <...@...c>

    W dniu 23-02-2012 09:13, pawell32 pisze:

    > a o co Ci chodzi?
    > Ty nie dosłałeś?

    czarny papa nie dostal bo kasy nie mial. zbiorka idzie za wolno, a
    cegielki drugi raz nie przejda. zreszta dobrze ze nie dostal bo bylby to
    kolejny gniot w NTC.

  • 12. Data: 2012-02-23 17:38:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:XnsA0025FE7B75B3budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Przyznanie tych miejsc w/na MUXów/ach zalezało od ceny?

    Raczej nie, ale autor coś nadawał o prawach wolnego rynku, więc może jego
    zdaniem powinno.

    > To jest jakas platforma z ograniczoną pojemnością, że nie można dać
    > wszystkim chętnym?

    Oczywiście że tak.

  • 13. Data: 2012-02-23 19:50:07
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 22 Feb 2012 10:16:01 -0800 (PST), Terry Jonesty
    <t...@g...com> wrote:

    >Proszę niech ktoś mi powie DLACZEGO w eterze nie mogą panować prawa
    >wolnego rynku lecz KUMOTERSTWO, KORUPCJA i nadanie POlityczne?

    Bo masoni walczą z Kościołem, rzecz jasna.

    --
    Maciej Bójko