  • 111. Data: 2004-01-22 20:00:37
    Temat: Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <bup9da$g99$1@nemesis.news.tpi.pl> <a...@q...nu.pl> napisał(a):

    > Klucilbym sie o technologizacje, istnieja takie cuda jak export itepe, o ile
    > mowimy o tym samym, ale mysle ze tak.

    Chodzi, mi o to ze tam jest na to o wiele wiekszy zbyt bo wiecej rzeczy
    do "dzialania" potrzebuje internetu.

    > Nie musze chyba wspominac ze zarobek statystycznego polaka jest 6ciokrotnie
    > nizszy niz tego z usa. Ale to tylko taki drobny szczegol...natomiast w
    > Polsce jest kolo zamkniete, wlasnie przez takich jak ty..

    Ja nie winny ;) Porownanie USA <-> Polska jest nie trafione. Inne kraje,
    inna specyfika, inny poziom wykorzystania technologi w zyciu codziennym
    od tego u nas. Pozatym dostep do UUnet , Level3 czy SPRINTA kosztuje
    podobnie co w europie.

    > natomiast ty bys chcial miec w neo samych klientow i potencjalnych nabywcow
    > twoich kont - zauwaz ze 90 % neostradowcow to bachory namiejetnie
    > poslugujace sie slownictwem takim jak warez itp... co wlasnie obciaza
    > styki..

    Sk?d to wiesz, masz dostep do danych TPSA ? Czy tylko sobie tak gdybasz ?

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 112. Data: 2004-01-22 20:07:26
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <s...@G...Gubernat.NET> Przemysław 'Repcio'
    Gubernat napisał(a):
    > najbardziej normalna. Co prawda jest dostawca sprzedający za ok. 800

    Dygresja czy sie myle ? :)

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 113. Data: 2004-01-22 20:10:32
    Od: <a...@q...nu.pl>

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <a...@e...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > podobnie co w europie.

    > Sk?d to wiesz, masz dostep do danych TPSA ? Czy tylko sobie tak gdybasz ?

    Znam realia. Jestem polakiem i wychodze czasem z domu.

    Pozdrawiam,
    Qpack

  • 114. Data: 2004-01-22 20:11:20
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On Thu, 22 Jan 2004 18:17:28 +0000 (UTC), Tomasz Paszkowski <a...@e...net> wrote:
    [..]
    > wprowadzila limit 18GB. VECTRANET nawet nie ma w swoim wachlarzu 512kb/s
    > a pozostale kablowki jak multimedia (przynajmniej ta wroclawska) sa
    > drogie i nie zapewniaja pasma, ktore przedstawiaja w ofercie.
    >
    > Generlanie chodzi mi o cene i o zgodnosc oferty z realnymi osiagami.

    No we Wrocq jest jeszce jedna kablówka :>
    za 95 zł (brutto) jest 256/64 kbit
    za 150 zł (brutto) jest 512/128 kbit

    Osiągi sa całkiem... zapraszam do sprawdzenia :)

    Ceny zbliżone do Neo, Neo+

    Ps.
    Pamiętasz czasy Neo bez limitów ??

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 115. Data: 2004-01-22 20:13:40
    Od: <a...@q...nu.pl>

    > Pamiętasz czasy Neo bez limitów ??

    400-500 kb/sec miodzio ;P

    Pozdrawiam,
    Qpack

  • 116. Data: 2004-01-22 20:15:09
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Przemysław 'Repcio' Gubernat w <s...@G...Gubernat.NET>
    zeznal:

    > No we Wrocq jest jeszce jedna kablówka :>
    > za 95 zł (brutto) jest 256/64 kbit
    > za 150 zł (brutto) jest 512/128 kbit
    >
    > Osiągi sa całkiem... zapraszam do sprawdzenia :)

    czyzby reklama ? :)

    --
    Kolega zwraca się do kolegi informatyka z prośba:
    - Pożycz mi 1000 zł.

  • 117. Data: 2004-01-22 20:15:24
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    Gubernat napisał(a):
    > Pamiętasz czasy Neo bez limitów ??

    Ano te megabity za friko ;/ To bylo cos ! Az lezka sie kreci w oku :-)

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 118. Data: 2004-01-22 20:15:39
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On 22 Jan 2004 18:42:22 GMT, Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote:

    > O? Czyżby TPSA zdjęła to ograniczenie na przyjmowanie
    > polskich IP przychodzących z Telii?

    Na "mniejszych" nie zakładali...

  • 119. Data: 2004-01-22 20:17:35
    Od: f...@i...pl

    Gubernat napisał(a):

    > Dygresja czy sie myle ? :)

    Hmmm.. "uderz w stół, a nożyce ......" ? ;>

    Wojtek

  • 120. Data: 2004-01-22 20:19:21
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    > Ale takich jest bardzi mało, większość to sieci wybudowana na soho switchach
    > z podziałem 100 userów na 1Mb/s (czasami od IPartners ale często zdarza
    > się InternetDSL).

    Nie wiem jak w innych miastach, ale w Lublinie na 100 userów typowo
    kupuje się (u Dostawców z mózgiem, a nie tylko kieszenią) 2Mbit [1]
    Futura, LubMAN-u, Netii czy Polpaku.
    Co do ,,sieci na switchach soho'' -- to się cywilizuje. Ściślej,
    mali albo pozostają małymi np. na iDSL-ach i switchach SOHO, albo
    się rozrastają/łączą, trochę inwestują i próbują powalczyć. Tylko
    muszą nadrabiać sporą nadsubskrypcją, bo ceny za większy dostęp są,
    m.in. dzięki TPSA właśnie, istotnie wyższe.

    Sytuacja z dostawcami ,,osiedlowymi'' wygląda tak, że:
    1. albo są bardzo duzi i już raczej nikt im nie podskoczy,
    przynajmniej w danym rejonie,
    2. albo są średniakami i mają przewalone, bo podgryzają ich
    ,,kurduple'' na iDSL-ach z jednej strony, a na negocjacje
    tańszej rury za cieńcy, a na dodatek jeszcze im się przywali
    w plery np. od strony kosztów dzierżawy drutów,
    3. albo są maluchami właśnie, co istotne, *uzależnionymi*
    całkowicie od oferty TPSA (Tepsa dajmy na to serwuje
    podwyżkę 40% na iDSL-a i goście umierają w butach).

    --
    http://rtfm.bsdzine.org/
    http://groups.google.pl/