  • Data: 2004-01-23 14:24:54
    Temat: Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl
    Od: " Mistrzu" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <f...@i...pl> napisał:

    > Pojedynczy transfer z jednego miejsca tak, ale kilka transferow z kilku
    > miejsc = 512 max.

    Czyli usługa ta nie odpowiada neostradzie.

    > jesli ktos uzywa e-maila do wysylania plikow, no to sorry.....

    Czegokolwiek by się używało do wysyłania danych to nie ma znaczenia.
    10MB i tak będzie w Waszej ofercie szło dwa razy dużej.

    Tu nie chodzi o to, jaka jest Wasza oferta. W tej chwili IMHO
    tylko tepsa umożliwia najtaniej połączenie takie jak się zamawia.
    Chcemy neo za 150zł to mamy. Mamy też zadeklarowaną
    przepustowość. U innych jest albo taniej a efektywnie
    wolniej, albo trzeba więcej płacić by mieś to samo co w tepsie.

    > Wojtek

    Marcin