eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePOWER COMMANDER III USB Yamaha - koncowka na bateryjkeRe: POWER COMMANDER III USB Yamaha - koncowka na bateryjke
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: marider <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: POWER COMMANDER III USB Yamaha - koncowka na bateryjke
    Date: Thu, 07 May 2009 20:07:14 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <gtv80g$sq8$1@news.onet.pl>
    References: <gtppet$d0p$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gtrbjb$1ej$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gtsu6a$3l7$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gtu0jj$i84$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gtucee$gtv$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gtuccf$p4l$15@news.wp.pl>
    <gtuf9t$mdo$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: sub252-10.elpos.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1241719632 29512 85.193.252.10 (7 May 2009 18:07:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 May 2009 18:07:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <gtuf9t$mdo$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:597486
    [ ukryj nagłówki ]

    bbl pisze:
    >> Na Twoim miejscu bym sie cieszyl gdybym uzyskal te 8% a i do tego bedzie
    >> potrzebny doswiadczony stroiciel i hamownia.
    >>
    >
    > 8% uzyskam na samym PC i seryjnym motorze (nic nie zmieniane)?

    Chyba w marzeniach wycisniesz te 8% wzrostu mocy/momentu, zwlaszcza bez
    zadnych innych modyfikacji :) Standardowa mapa wgrana na PC3 (zapewne
    tez wersja USB) niewiele da i niewiele poprawi, na ogol bez hamowni i
    ustawien calego tego galimatiasu sie nie obejdzie jesli cos chcesz
    wiecej a nie tylko kolejne pudeleczko pod siedzeniem pasazera. Nie kazda
    mapa tez jest taka sama i nie kazda bedzie dzialac dobrze na tym samym
    sprzecie nawet w podobnej konfiguracji bo do pomiaru mocy wazna jest
    chocby temp, wilgotnosc powietrza i wysokosc npm oraz setka innych
    czynnikow. Najlepiej jest miec mape ustawiona pod swoje moto i swoje
    dodatki jak ktos to wyzej wspomnial ale nie mam pewnosci czy w Polsce
    znajda sie tacy spece, ktorzy to potrafia... Zwlaszcza jesli polowa z
    nich nie wie co to jest A/F ratio a obsluge hamowni ograniczaja do
    posadzenia dupy na uwiazanym moto i odwinieciu na maxa bez wnikania w
    teorie pomiaru...

    Z R6 tez super wynikow bym sie nie spodziewal, jak z ulicznej wersji
    wyskoczysz na 130KM to bedzie duuuzy sukces. I uwazaj, sportowy wydech +
    PC3 to tylko pierwszy malutki kroczek... ;)))


    Pzdr
    PS: dla ciekawskich zestrojenie Busy Szajby na samej hamowni kosztowalo
    ponad 20 tys zl zanim wycisneli z niej wszystko co sie dalo i to nie
    przy wszystkich modyfikacjach. Troche pogadalismy na expo w Wawie wiec
    info mam z pierwszej reki ;)
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)
    http://tinyurl.com/yvjtdk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 08.05.09 07:14 fv
  • 08.05.09 07:18 fv

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: