  • Data: 2009-05-07 06:52:39
    Temat: Re: POWER COMMANDER III USB Yamaha - koncowka na bateryjke
    Od: "vIrek" <ijasik@no_spam_ropczyce.eu> szukaj wiadomości tego autora

    PPowitac
    Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    news:gtsu6a$3l7$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Dzieki, sprawa teraz jasna. Mam jeszcze jedno pytanie czy PC fabrycznie ma
    > wczytane mapy które poprawiają osiągi? czy jednak trzeba mu zaprogramować
    > inne?
    Nie ma czegoś takiego, jak mapy poprawiające osiągi. Masz mieć mapy, które
    najlepiej odpowiadają twojej konfiguracji sprzętowej (wydechy, filtr
    powietrza) i potrzebom (oszczędność, moc, moment obrotowy). Map nie
    tworzysz, chyba że jesteś superexpertem, mapy najprościej ściągnąć z
    internetu, część jest na stronie PC wystarczy podać model i rok sprzęta. W
    opisie każdej mapy masz, do jakiej konfiguracji została dopasowana. Są też
    mapy do fabrycznej konfiguracji, czyli nic nie było zmieniane i to jest ta
    mapa "poprawiająca osiągi". Mapa do PC wczytujesz jedną, próbujesz, czy moto
    dobrze chodzi, jeśli nie to wczytujesz inną i tak możesz sobie dopasować
    taką, która Ci najlepiej odpowiada.
    A jeśli masz nadmiar kasy to możesz udać się na hamownię i próbować utowrzyć
    mapę od podstaw lub modyfikować istniejącą.
    Dodatkowo na obudowie PC masz 3 przyciski Low Mid i High, przy pomocy
    których możesz ręcznie zmienić skład mieszanki w poszczególnych zakresach
    obrotów. Aby wejść w tryb tej regulacji trzeba w momencie włączania stacyjki
    przytrzymać wszystkie 3 przyciski, a następnie naciśnięcie któregoś
    przycisku powoduje zwiększenie dawki paliwa w tym zakresie obrotów i
    zapalenie się diody o jeden rząd wyżej, zas przytrzymanie przycisku powoduje
    zmniejszenie dawki i zapalenie się diody o jeden rządek niżej.

    Pozdrowić
    --
    vIrek
    VTX1800