    From: "sundayman" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [POSZUKUJE] Otwarty system na małe urządzenie
    Date: Wed, 26 Jan 2011 16:21:54 +0100

    > Jesli da sie zmienic w tym system na otwarty to toleruje. Ale chyba nie
    > bardzo. Po za tym ceny nie sa jakies niewielkie 310zł ? Myślę, że da sie
    > za
    > mniej

    Ten drugi link to 169 zł (nówka nie śmigana, jesli dobrze doczytałem :)
    A co to znaczy dla kolegi "otwarty" ? No win ce to win ce - otwarty on jest
    z natury rzeczy :)
    Może kolega sobie po prostu postawić na nim własną aplikację , w niektórych
    przypadkach pewnie da się też samemu WIN CE zapodać (chociaż tutaj to już by
    trzeba szukać pewnie).

    Ja swego czasu miałem użyć czegoś takiego właśnie, ale potem zmieniłem na
    http://www.watterott.com/de/FriendlyARM-Mini2440-35-
    LCD-256MB
    bardzo wygodna rzecz, są do tego wszystkie narzędzia, SDK itp.
    No ale to 100 euro.