  • 51. Data: 2011-09-21 12:53:40
    Temat: Re: [PORD] pytanko o sytuacje.
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-21, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > Temu z naprzeciwka czy moze juz ruszac czy nie moze.
    > Tak pytam, bo nie wiem, a prawko mam za skrzynke pomidorow.

    Skoro un wjezdza i ja wjezdzam to chyba oboje zdarzymy wjechac na to
    rondo, bez wzgledu gdzie bysmy nie jechali, nie?

    > Aha, a skoro juz flejmujemy - to co z rondami tzw. turbinowymi, w ktorych
    > pasy sie pojawiaja od srodka. Tam skrecajac badz zawracajac faktycznie
    > wjezdza sie na kolejny, lewy pas.

    No to chyba Twoj flejm nie wypali, na rondzie turbinowym nie wolno
    zmieniac pasa na "wewnetrzniejszy", wiec generalnie z zawracania nici.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 52. Data: 2011-09-21 12:57:12
    Temat: Re: [PORD] pytanko o sytuację.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.09.2011 14:30, Glub pisze:

    > Ech... Migajac lewym kierunkiem przy wjezdzie na rondo obwieszczas swiatu
    > zamiar skrecenia w lewo jak na skrzyzowaniu zwyklym- ergo trzeci zjazd.

    1. po co?

    2. a co ze zjazdem czwartym, piątym i szóstym?

    3. a co ze zjechaniem pierwszym po objechaniu dwa razy w kółko?

    > Ma to sens kiedy uzna sieze pierwszy zjazd jest w prawo, drugi prosto a
    > trzeci w lewo.

    Nie ma to nigdy sensu. Jest niepotrzebne, może wprowadzić w błąd i nie
    daje tym z tyłu żadnej użytecznej informacji.

    > Skoro tak uczą to czemu mam niestosować?

    Po to bez sensu i może wprowadzić w błąd.

  • 53. Data: 2011-09-21 13:00:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.09.2011 14:45, Jasio pisze:

    > Temu z naprzeciwka czy moze juz ruszac czy nie moze.

    No litości... Albo ten "z przeciwka" nic nie zobaczy (bo rondo duże)
    albo rondo będzie na tle małe, że sama fizyka (ostry łuk) wymusi
    nieśpieszną jazdę - i zanim się zrobi pół rundki, ten z naprzeciwka
    dawno zdąży wjechać i zrobić swoje pół rundki.

    > Tak pytam, bo nie wiem, a prawko mam za skrzynke pomidorow.

    Najwyraźniej...

  • 54. Data: 2011-09-21 13:00:58
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Glub"
    >Ech... Migajac lewym kierunkiem przy wjezdzie na rondo obwieszczas swiatu
    >zamiar skrecenia w lewo jak na skrzyzowaniu zwyklym- ergo trzeci zjazd.

    Nie. Obwieszczasz "jestem kretynem, nie znam znaków, chcę jechać pod
    prąd".

    --
    \------------------------/
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 55. Data: 2011-09-21 13:01:18
    Od: Glub <g...@g...com>

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > Ale to jakis murzynski wymysl instruktorow.

    I nie tylko. Wymagaja tego na egzaminie.

    > Rondo jest tak prostym typem
    > skrzyzowania, ze nie wiem po co takie szukanie na sile czegos nowego.

    Jak widac nie. Skoro zdazają sie pacjenci z lewym kierunkiem jezdzacy po
    rondzie.

    A w Usa ponoc nie ma rond.

    > 1. Wjezdzasz na rondo bez niczego, no ewentualnie prawy kierunek jak
    > zjazd jest blisko i zaraz zjezdzasz. Jak jedziesz dalej to wjezdzasz na
    > wewnetrzny pas.
    > 2. Po minieciu zjazdu poprzedzajacego zjazd na ktorym chcemy zjechac
    > wrzucamy kierunek, zmieniamy pas na zewnetrzny i opuszczamy rondo.

    Jak najbardziej zgadzam sie z tym co piszesz powyzej.

    > Czego wiecej tu potrzeba? Po co komus informacja ze ja bede skrecal w
    > lewo albo zawracal?

    Temu z tylu ze bedzie objezdzal 3/4 ronda.

    --
    Glub SW-T400

  • 56. Data: 2011-09-21 13:03:45
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Glub"
    >I nie tylko. Wymagaja tego na egzaminie.

    Hę? Na jakiej podstawie?

    --
    \------------------------/

  • 57. Data: 2011-09-21 13:05:11
    Od: Glub <g...@g...com>

    Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wrote:

    > Nie. Obwieszczasz "jestem kretynem, nie znam znaków, chcę jechać pod
    > prąd".

    Powiedz to panu egzaminatoru ze jest kretynem.

    --
    Glub SW-T400

  • 58. Data: 2011-09-21 13:05:12
    Od: Glub <g...@g...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > 1. po co?
    >
    > 2. a co ze zjazdem czwartym, piątym i szóstym?

    Kazde kolejne po trzecim to "skret w lewo"

    > 3. a co ze zjechaniem pierwszym po objechaniu dwa razy w kółko?

    Zrob tak na egzaminie:)

    Nie wiem... Powtarzam jak uczą...

    > Nie ma to nigdy sensu. Jest niepotrzebne, może wprowadzić w błąd i nie
    > daje tym z tyłu żadnej użytecznej informacji.

    > Po to bez sensu i może wprowadzić w błąd.

    Kogo i w jaki bład?

    A w jaki blad wprowadza miganie w lewo w trakcie jechania juz po rondzie?
    --
    Glub SW-T400

  • 59. Data: 2011-09-21 13:07:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-21, Glub <g...@g...com> wrote:

    > I nie tylko. Wymagaja tego na egzaminie.

    Na podstawie jakiego to przepisu?

    > Temu z tylu ze bedzie objezdzal 3/4 ronda.

    Ale po co mu ta informacja? Skoro bedzie skrecal wczesniej to go to nie
    obchodzi, jak bedzie mial jechac za nami to gdzie chcemy zjechac bedzie
    wiedzial po wrzuceniu prawego kierunku. No jedynie jestem sobie jeszcze
    w stanie wyobrazic sytuacje gdzie lewy kierunek sygnalizuje zajecie
    wewnetrznego pasa, ale nie pokrywa sie to z wymyslem instruktorow gdzie
    wg. nich na wprost kierunkowskazu sie nie wrzuca.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 60. Data: 2011-09-21 13:12:13
    Od: Glub <g...@g...com>

    Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Glub"
    >
    > Hę? Na jakiej podstawie?

    Bo mają taką wladze.
    Nie od dzis wiadomo ze na egzaminie zadaja rzeczy ktore nie sa sprecyzowane
    w pord.

    Dziewuche uwalili za to ze przejechala cale rondo prawym pasem, tlumaczac
    ze jest to kolizyjnie.

    Nie ma przepisu zakazujacego objechanie calego ronda prawym pasem na tymże.
    Tak samo mozesz jezdzic w kolko po rondzie ile dusza zapragnie ale na
    egzaminie upierdolą za to.
    --
    Glub SW-T400