-
Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
.pl!news.internetia.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for
-mail
From: wer <b...@n...pl>
Newsgroups: pl.internet.polip
Subject: Re: POLTRANSMIT .. prawda czy plotka ...
Date: Tue, 05 Dec 2006 10:37:28 +0100
Organization: Internet Partners
Lines: 36
Message-ID: <el3e43$2rhk$1@news2.ipartners.pl>
References: <el2fbe$m2p$1@news.lublin.pl> <el3auj$gcn$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 217.153.86.166
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1165310915 93748 217.153.86.166 (5 Dec 2006 09:28:35 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 5 Dec 2006 09:28:35 GMT
In-Reply-To: <el3auj$gcn$1@inews.gazeta.pl>
X-Accept-Language: en-us, en
User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (X11/20050322)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:79397
[ ukryj nagłówki ]elmer radi radisson wrote:
> Marcin Gontarz wrote:
>
>> Jak obiecywałem firma nazywa się POLTRANSMIT (wszystko co z zagranicy
>> idzie perzez ten router) i ona odpiwiada za ruch z zagranicy, wszyscy
>> providerzy w Polsce są do niego podłączeni niewiem ile byście
>> kurwowali tego nieprzeskoczycie !!!!!!!!!
>
>
>
> wszystko sie zgadza z wyjatkiem tego ze firma nazywa sie MITTRANSPOL
> i ma wielkie centrum kolokacyjne w Bieszczadach, ktore backupuje caly
> narodowy tranzyt na uzytek ich mocodawcow. Reszta ich sprzetu zajmuje
> cale 43 pietro na LIM i dach Dworca Centralnego - dosc dobrze to widac.
> niedawna awaria zasilania w Stoen na Kolejowej byla wszak spowodowana
> zwarciem na odbiorze zasilania zapewnionym wylacznie na ich potrzeby,
> z kolei problemy z hubą MITTRANSMITPOLU powodowaly ostatnio problemy
> z przewodzeniem miedzy news.tpi.pl a reszta serwerow nntp i sncf.
>
>
Zapomniałeś o węźle zapasowym w Toruniu. Węzeł zapasowy pracuje cały
czas backupowo przyjmując ruch. W przypadku awarii węzła pierwszego
zacznie transferować cały ruch, a nie tylko go nasłuchiwać. Dodatkowo
węzeł w Toruniu ma uprawnienie do wyłączenia w każdej chwili węzła
pierwszego.
--
wer
nie odpisuj na adres b...@n...pl
wlasciwy adres a...@o...pl
Jestem przeciwnikiem kary smierci, ale dla przykladu powinno sie
powiesic 100 spamerow w miejscach publicznych.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.06 09:36 Piotr Suchowski
- 05.12.06 11:55 robbo2k
- 05.12.06 22:25 Marcin Gontarz
- 06.12.06 03:24 robert j. wozny
- 06.12.06 06:22 Marcin Gontarz
- 06.12.06 11:08 Piotr Suchowski
- 06.12.06 21:33 Marcin Gontarz
- 07.12.06 13:17 Mateo
- 08.12.06 00:49 Sylwester Biernacki
- 08.12.06 09:53 elmer radi radisson
- 08.12.06 22:31 Marek Burzyński
- 08.12.06 23:17 Grzegorz Janoszka
- 11.12.06 17:35 Verox
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jest tutaj kto? Halo, Darius Expert?
- Czy to konieczne? ATMAN - 30.06.2019 - Wyłączenie news.atman.pl
- pl.internet.polip - is DEAD?
- ovh
- INEA
- Prośba o traceroute z Vectry
- BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
- http://pl
- Re: Czemu jest wylaczany serwer w3cache.icm.edu.pl ?
- Taaaka integracaj na rynku, a tu nikt, nic..
- Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce
- ooerator gsm + stały ip z revdns
- Dostęp do ip nostrady
- narzędzia do weryfikacji poprawności bazy WHOIS
- T-mobile bawi się w MITM....
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?