    From: wer <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: POLTRANSMIT .. prawda czy plotka ...
    Date: Tue, 05 Dec 2006 10:37:28 +0100

    elmer radi radisson wrote:

    > wszystko sie zgadza z wyjatkiem tego ze firma nazywa sie MITTRANSPOL
    > i ma wielkie centrum kolokacyjne w Bieszczadach, ktore backupuje caly
    > narodowy tranzyt na uzytek ich mocodawcow. Reszta ich sprzetu zajmuje
    > cale 43 pietro na LIM i dach Dworca Centralnego - dosc dobrze to widac.
    > niedawna awaria zasilania w Stoen na Kolejowej byla wszak spowodowana
    > zwarciem na odbiorze zasilania zapewnionym wylacznie na ich potrzeby,
    > z kolei problemy z hubą MITTRANSMITPOLU powodowaly ostatnio problemy
    > z przewodzeniem miedzy news.tpi.pl a reszta serwerow nntp i sncf.

    Zapomniałeś o węźle zapasowym w Toruniu. Węzeł zapasowy pracuje cały
    czas backupowo przyjmując ruch. W przypadku awarii węzła pierwszego
    zacznie transferować cały ruch, a nie tylko go nasłuchiwać. Dodatkowo
    węzeł w Toruniu ma uprawnienie do wyłączenia w każdej chwili węzła
    pierwszego.

    --
    wer

    nie odpisuj na adres b...@n...pl
    wlasciwy adres a...@o...pl

    Jestem przeciwnikiem kary smierci, ale dla przykladu powinno sie
    powiesic 100 spamerow w miejscach publicznych.