-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
c-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
not-for-mail
Date: Fri, 27 May 2011 11:41:54 +0200
From: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.6; pl; rv:1.9.2.17)
Gecko/20110414 Thunderbird/3.1.10
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: POLSKA
References: <iqs76v$oo2$1@node2.news.atman.pl>
<4dd1a23a$0$2454$65785112@news.neostrada.pl> <iqt1dn$4cl$2@news.onet.pl>
<4dd240dc$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
<l...@4...com>
<4dd27cc8$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@4...com>
<4dd27f2d$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@4...com>
<4dd2a173$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
<iqvpfh$5dt$1@inews.gazeta.pl>
<0...@4...com>
<4dd382ac$0$2508$65785112@news.neostrada.pl> <ir00mn$46d$1@news.onet.pl>
<4dd38dff$0$2504$65785112@news.neostrada.pl> <ir1ba4$eu0$1@news.onet.pl>
<4dd44a03$0$2457$65785112@news.neostrada.pl> <ir45sk$ujo$1@news.onet.pl>
<4dd6243c$0$2440$65785112@news.neostrada.pl> <irejgo$voc$1@news.onet.pl>
<4ddae488$0$2444$65785112@news.neostrada.pl> <irmcjs$t1h$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <irmcjs$t1h$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <4ddf71e2$0$2495$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.54.236.253
X-Trace: 1306489315 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2495 80.54.236.253:61325
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:640994
[ ukryj nagłówki ]W dniu 11-05-26 22:19, zefir pisze:
> Przeczytałem, faktycznie w 2007 nastąpił wzrost liczby wypadków przy
> wcześniejszej tendencji spadkowej. Ale z drugiej strony od 2008 tempo
> spadku liczby wypadków jest większe niż przed 2007 czyli przed
> wprowadzeniem obowiązku jazdy na światłach. A przecież piesi i
> rowerzyści nadal są nieoświetleni, więc powinno być gorzej lub cały czas
> jednakowo kiepsko.
Jeśli jest trend to normalne, że z zaburzeniem w 2007 dalej powinien być
spadkowy. Tyle że od nowego podwyższonego poziomu. Proszę pociągnąć
witrualną linię, symulujacą trend bez skoku w 2007 roku. Tak powinna
wyglądać gdyby w 2007 roku nie zdarzyła się zwyżka. Lepiej, prawda?
> Nie ma już drapieżników czyhających na nasze życie to ich obowiązek
> oczyszczania populacji z nieprzystosowanych osobników przejęła szeroko
> pojęta motoryzacja.
;)
--
Tom01
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D