  • Data: 2011-05-16 15:43:41
    Temat: Re: POLSKA
    Od: "erg" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisał w wiadomości
    news:iqrfc1$2ep$1@news.onet.pl...

    > demntuje pogłoski jakoby SUZUKI rdzewiało , potwierdzić za to moge że
    > Suzuki - ZAPIERDLA nieprzecietnie i daje dużo frajdy z jazdy

    A moje S zardzewialo juz po 2 latach od nowosci. Najpierw rama od spodu, a
    zaraz potem pojawily sie utlenienia na felgach. Jak bylo pozniej to nie
    wiem, bo znalazl sie kupiec i sprzedalem zanim mialo sie zamienic w
    zardzewiala kupe zelastwa.
    Za to pojezdzilem tysz troche Kawa i nie mialem kompletnie zadnych problemow
    przez 4 lata. Nawet aku pozostawione same sobie na zime w garazu odpalalo
    sprzeta na wiosne bez zajaknienia. Szwagier moj ma WR-ke. Kupil nowke 2-3
    lata temu. Poupalal troche w w zeszlym miesiacu i pekla mu chlodnica. Uparl
    sie na nowa (pewnie i slusznie) z serwisu za kwote ktora nie przechodzi mi
    przez klawiature, no i w koncu przyszla. Miedzy logo Jamacha widac pientkny
    napis: "Made in Italy". I juz sie nie ma czemu dziwic ze pekla.
    Z kolei koledze obrocilo panewke w Trampku juz po 2,5kkm. A mowia ze Hunda
    najlepsza.
    Dziwne rzeczy sie teraz dziejom..

    erg