eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipPOLPAK -MULPAKRe: POLPAK -MULPAK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.internetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!virgin!moderators!sal
    From: "Wojciech Lewandowski" <w...@a...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: POLPAK -MULPAK
    Date: Sun, 13 Oct 2002 15:14:40 +0000 (UTC)
    Organization: Netia Telekom S.A.
    Lines: 43
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <3...@o...aol.pl>
    References: <2...@o...aol.pl> <aoa6hd$l7u$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: virgin.gazeta.pl
    X-Trace: virgin.gazeta.pl 1034522080 27324 10.201.6.118 (13 Oct 2002 15:14:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Oct 2002 15:14:40 +0000 (UTC)
    X-Original-Date: Sun, 13 Oct 2002 17:07:24 +0200
    X-Original-NNTP-Posting-Host: office.aol.pl
    X-Original-X-Trace: nefryt.internetia.pl 1034521605 32687 213.17.210.2 (13 Oct 2002
    15:06:45 GMT)
    X-Original-X-Complaints-To: a...@i...pl
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Oct 2002 15:06:45 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Original-X-Priority: 3
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-Original-Sender: news <n...@n...internetia.pl>
    X-Moderator: Przemyslaw Maciuszko <sal#irc.pl>
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2002.08.08
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:54354
    [ ukryj nagłówki ]


    "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> wrote in message
    news:aoa6hd$l7u$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Wojciech Lewandowski" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    > news:23853-1034188255@office.aol.pl...
    > > Lacze z POLPAK mam od 5 lat, i z miesiaca na miesiac lacze pada na leb
    na
    > > szyje.
    >
    > No to albo masz pecha, albo ktos cie nie lubi.
    >
    > Moze jestem nienormalny, ale widze roznice polpaka teraz i kilka lat temu.
    >
    > Zarowno pod wzgledem osiagow lacza, jak i oblugi na ichnim 0-800
    >
    > Dzisiaj na przyklad, cos zmulilo, kolo 22:00. Zadzwonilem, powiedzialem co
    > widze z wewnatrz i z zewnatrz. Po pietnastu minutach problem zanikl, po
    > kolejnych pietnastu zadzwonili z informacja ze jest ok i dlaczego byly
    > problemy (a byly u nich).
    >
    > Pomijam to, ze jak sie dobrze usmiechnac, to w srodku nocy technicy
    polpaka
    > chca i moga zrestartowac szwankujaca polke sdi u mnie na wsi.
    >
    > Moze ja jakis j...ty jestem. Ale uwazam ze w kwestii rozwiazywania
    problemow
    > polak na prawde sie stara i niezle mu to wychodzi.
    >

    no wlasnie nie za bardzo, bo twoich telefonow do tego calego centrum w ogole
    nie powinno byc albo sporadycznie.
    Zaloz sobie na routerze logi, sam sie zdziwisz ile razy w ciagu doby tracisz
    linka na WAN.
    Wiekszosc awarii poprostu umyka uzytkownikowi.
    Od miesiaca mam BDI netii i ani razu nie zadzwonilem z problemem.
    Na polpaku, owszem po telefoni problem z niskim trasnferem znika, ale na 30
    minut do czasu kiedy inny user zadzwoni. Mam wrazenie ze te wirtualne
    routery i ich przeplywnosc zalezy od upierdliwosci klientow po drugiej
    stronie. A przeciez nie chodzi o to zebym na biurku mial caly czas w
    pogotowiu linie 0800 i wydzwanial.

    W.L.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: