  • 41. Data: 2004-11-18 14:40:48
    Temat: Re: Dziś zapukała do mnie policja ;)
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Michał Łodziński:
    > mógłby ktoś być tak miły i podać mi podstawę prawną tego o czym piszecie w
    > tym wątku tzn. obowiązków nakładanych przez ustawodawce na ISP.

    Art. 40 prawa telekomunikacyjnego + odpowiednie rozporządzenia
    wykonawcze Ministra Infrastruktury.

    Saddie
    --
    |\ /|
    ,~~~>>";"<< Jesteś osobą, która wrzuca klucz francuski rozsądku

  • 42. Data: 2004-11-18 18:24:41
    Od: Szymon <s...@o...pl>

    Malgorzata Lewicka napisał(a):
    > Tako rzecze Michał Łodziński:

    > Art. 40 prawa telekomunikacyjnego + odpowiednie rozporządzenia
    > wykonawcze Ministra Infrastruktury.
    >
    > Saddie

    40. ?

    --
    Pozdrawiam, Szymon

    (odpowiadając popraw adres)

  • 43. Data: 2004-11-18 18:34:58
    Od: Szymon <s...@o...pl>

    Szymon napisał(a):

    > 40. ?

    OK, już wiem - odniosłaś się do *poprzedniej* ustawy.

    --
    Pozdrawiam, Szymon

    (odpowiadając popraw adres)

  • 44. Data: 2004-11-19 01:08:48
    Temat: Re: Re: [POLIP] Dziś zapukała do mnie policja ;)
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Thu, 18 Nov 2004 14:50:23 +0100, "DooMiniK"
    <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:

    >Andrzej Bursztynski zapodał(a):

    >Można kupic RW dwustronną? Byłem przekonanym że są w sprzedaży tylko jednostronne -
    >daj proszę jakiś link...

    W sprzedazy to sa i dwustronne - tyle ze ceny maja takie ze malo komu
    oplaci sie tym handlowac (jedyne przeznaczenie - zgrywanie filmow
    powyzej poltorej godziny w pelnej jakosci obrazu...). Bo do
    archiwizacji danych - kupic dwie plytki po zloty piecdziesiat albo
    jedna za dwadziescia pare...

    --
    Darek

  • 45. Data: 2004-11-21 22:40:25
    Temat: Re: [POLIP] Dzi? zapuka?a do mnie policja ;)
    Od: <w...@c...3miasto.net>

    > Ano niestety ...
    > Zaraz po tym zapu?ci?em na ka?dym routerze net-acct'a ...
    >
    > Ta lista to ok. 190 klient?w.
    >
    > Tylko boj? si? o jedno... podobno prawo telekomunikacyjne nakazuje ka?demu
    > dostawcy logowanie i w razie potrzeby udost?pnienie danych.

    PO nakazie z prokuratury. a nie na zapas

  • 46. Data: 2004-11-22 11:24:29
    Od: Szymon Wyrembak <_...@w...wielun.pl>

    w...@c...3miasto.net napisał(a):

    > PO nakazie z prokuratury. a nie na zapas

    Masz na myśli logowanie _treści_ (czyli całych pakietów.. brrr) czy
    tylko sesji ?

    Szymon Wyrembak
    (popraw adres email: imie kropka nazwisko)

  • 47. Data: 2004-11-22 12:39:20
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 22 Nov 2004 12:24:29 +0100, użyszkodnik Szymon Wyrembak
    <_...@w...wielun.pl> napisał:

    > Masz na myśli logowanie _treści_ (czyli całych pakietów.. brrr) czy
    > tylko sesji ?

    Ludzie, czy Wy czytac nie umiecie i musicie zdawac po 10 razy to samo
    pytanie ???

    Na dobra sprawe logowac nic nie musisz o ile użyszkodnik posiada
    wlasny, unikalny PUBLICZNY adres IP i mozna go wskazac, jesli zas
    dostawca uzywa maszkarady i n użyszkodników wychodzi w sieć z tym
    samym adresem IP to powinien być przygotowany na jednoznaczane
    okreslenie kto z jego sieci w danym momencie otwierał sesje bo inaczej
    go postrasza ze bedzie pociagniety do wspolodpowiedzialnosci

    --
    futszaK
    598339018 601061867

  • 48. Data: 2004-11-22 12:52:15
    Od: <w...@c...3miasto.net>

> [...]
    > okreslenie kto z jego sieci w danym momencie otwierał sesje bo inaczej
    > go postrasza ze bedzie pociagniety do wspolodpowiedzialnosci

    mam logowanie połączeń na ident kto wchodził. to wystarczy raczej

  • 49. Data: 2004-11-22 13:04:08
    Od: Szymon Wyrembak <_...@w...wielun.pl>

    futszaK napisał(a):
    > Ludzie, czy Wy czytac nie umiecie i musicie zdawac po 10 razy to samo
    > pytanie ???

    OK, pytanie niefortunnie zadane - kolega pisała o nakazie prokuratury,
    właściwie powinienem był spytać czy miał już taki nakaz i co prokuratura
    sobie zażyczyła.

> [...]
    > okreslenie kto z jego sieci w danym momencie otwierał sesje bo inaczej
    > go postrasza ze bedzie pociagniety do wspolodpowiedzialnosci

    Racja. U mnie właśnie dlatego mają publiczny adres. Ale policja pyta
    nawet o to, jakie strony były odwiedzane i czy z danego adresu email
    (skrzynka na onecie) użytkownik coś wysyłał (!). No cóż, pytać mogą....
    Dlatego na wszelki wypadek loguję wychodzące sesje tcp, aktualnie tylko
    z portem docelowym <1024 żeby nie utonąć w bitach.

  • 50. Data: 2004-11-22 13:24:06
    Od: Przemek Celej <s...@p...fm>

    Szymon Wyrembak wrote:

    > (...) żeby nie utonąć w bitach.