  • Data: 2004-11-22 12:39:20
    Temat: Re: [POLIP] Dzi? zapuka?a do mnie policja ;)
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 22 Nov 2004 12:24:29 +0100, użyszkodnik Szymon Wyrembak
    <_...@w...wielun.pl> napisał:

    > Masz na myśli logowanie _treści_ (czyli całych pakietów.. brrr) czy
    > tylko sesji ?

    Ludzie, czy Wy czytac nie umiecie i musicie zdawac po 10 razy to samo
    pytanie ???

    Na dobra sprawe logowac nic nie musisz o ile użyszkodnik posiada
    wlasny, unikalny PUBLICZNY adres IP i mozna go wskazac, jesli zas
    dostawca uzywa maszkarady i n użyszkodników wychodzi w sieć z tym
    samym adresem IP to powinien być przygotowany na jednoznaczane
    okreslenie kto z jego sieci w danym momencie otwierał sesje bo inaczej
    go postrasza ze bedzie pociagniety do wspolodpowiedzialnosci

    --
    futszaK
    598339018 601061867