    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.hum.polszczyzna,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLUS dla Polkomtelu
    Date: Mon, 11 Oct 2010 23:48:12 +0200

    "Tomaszek" i8vp6e$vtr$...@n...onet.pl
    > Nie jest 100% idiotą;) Miałem z nim parę merytorycznych rozmów;)

    Wątpię w to, że miałeś -- pamiętam swoich rozmówców. Zwierząt
    i głąbów nie pamiętam. Ty jesteś głąbem. Polkomtel (w telefonii
    komórkowej) to inaczej (pospolicie) Plus.

    Jeśli pojedziesz do Anglii, gdzie będziesz kiblował, nie zrozumiesz,
    gdzie jesteś, gdy powiedzą Tobie ,,Wielka Brytania'' -- znając jedynie
    słowo ,,Anglia'' dotyczące tej części Ziemi?

    W języku angielskim też nie ma stopniowania czy wzmacniania czasowników.
    Coś pasuje albo nie pasuje -- nie może bardziej pasować i mniej bardzo pasować.

    Strona Polkomtelu pisana jest przez analfabetów dla analfabetów.

    De łeb wrajtowany baj de nalfabes for nalfabes.

    Taką naukę odbierają Polacy jadący do UK.
    Kiedyś ich ojcowie jechali do Ameryki (z akcentem na y) gdzie stawiali redny kar za
    pobliskim kornerem i włączali arkondiszon. Ich wnukowie bez trudu (może i z radością)
    przyjmą niemiecki jako urzędowy w swym kraju (czy landzie) nadwiślańskim. :) I
    właśnie
    taki los powinien spotkać tych, którzy marnują pieniądze na budowanie Katedry
    Teologii
    Katolickiej, w której uczą o ***nieistnieniu Boga*** i ***nieistnieniu prawdy***.
    Taki
    los musi spotkać naród uznający za idiotę człowieka takiego jak ja (uczciwego i
    wysoko
    oceniającego Wałęsę) zaś mędrcem nazywający Kopanię (mordercę i złodzieja, dla
    którego
    Wałęsa, pomimo otrzymania nagrody Nobla, był zerem) i kpiący z wszelkich przyjętych
    przez siebie praw!!!

    Prywatnie do Kopani -- w odczuciu downa coś może być uznawane za dostatecznie spójne,
    ale
    nie w moim. :) (na zapadłej wiosce, z której pochodzi Kopania można uchodzić za
    nadzwyczajnego
    mędrca, ale ja akurat mam inne kryteria) Doktoratów z habilitacją w Polsce jest cała
    masa, zaś
    Pokojowych Nagród Nobla -- raczej nie ma tu nadmiaru. Jest to albowiem jedna z
    najbardziej
    prestiżowych nagród, jakie znają ludzie. Ponadto Wałęsa ma już dzisiaj także doktorat
    honorowy. :)

    Kopania to człowiek ,,kryty'' przez Ozorowskiego, który na początku lat
    dziewięćdziesiątych
    zdefraudował pieniądze, za które można było wówczas kupić pięć mieszkań o wielkości
    około
    65 metrów kwadratowych każde. O tym, że tyle zdefraudował -- wiem na pewno, natomiast
    mam
    prawo do przypuszczania, iż zdefraudował znacznie więcej.

    I jakie przemówienie najłatwiej znaleźć wśród wystąpień posła Kopani?
    Nawoływanie do dofinansowywania uczelni!!! (z tego dofinansowywania
    Kopania żyje, defraudując je)

    I za to, że złodziei wynosiliście na ołtarze, musicie zapłacić fatalnym długiem
    państwa
    i (daj Boże) likwidacją niepodległości Rzeczypospolitej Polskiej, na co (na
    likwidację)
    przygotowujecie się spokojnie od paru lat. :)

    --
    ^ 750 25 27 . .04 . 749 ^c 440 .
    438
    | 740 . 06 08 739 F|l 430 . . . . .09
    425
    | 730 26 29 październik 07 09 734 E|i 420 2627 29 . 02 05 0708 10
    418
    P|l 720 28 30 02 719 V|t 410 28 01 04 06
    412
    E|/ 710 01 03 05 709 |r 400 wrzesień 03