-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
rnetia.pl!not-for-mail
From: "re" <r...@r...invalid>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: PLSU GSM - co trzeszczy
Date: Sun, 25 Sep 2016 20:11:37 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 36
Message-ID: <ns9418$eki$1@mx1.internetia.pl>
References: <8...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1474827112 14994 78.10.177.126 (25 Sep 2016 18:11:52 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Sep 2016 18:11:52 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
In-Reply-To: <8...@g...com>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
Importance: Normal
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1078180
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Michal"
Jestem abonentem Plusa, zadowolonym, właśnie przedłużyłem na dwa lata (tylko
SIM).
Po grupie widzę większość złych opinii. Z czego one wynikają?
Ja rozumiem - są chyba najdrożsi na rynku ale jakość usług - zasięg,
szybkość netu (wygrywają praktycznie wszystkie testy), ilość masztów, jakość
głosowa połączenia (w porównaniu z Orange o wiele lepsza) - wszędzie jest
dobrze lub bardzo dobrze.
Fakt - oferta cenowa kiepska, zwłaszcza na kartę, ceny telefonów wyższe niż
w sklepach (ale to już chyba wszędzie), kontakt z BOK - do luftu (chyba jak
wszędzie).
Co jednak jest powodem takich narzekań - w końcu te 10 czy 20% więcej do
zapłacenia chyba jakość usług rekompensuje? Naprawdę wszyscy już patrzą
tylko gdzie tu zaoszczędzić te 5 złotych?
Ciekaw jestem waszych opinii.
---
Z Plusem jak korzystałem to miałem następujące problemy:
- Jak zepsuł się ich router kupiony w umowie wiązanej i nie mogłem korzystać
to nie uznali mojej reklamacji dotyczącej abonamentu
- Jak odchodziłem z sieci z jakimś numerem to nie zwolnili numeru bo miałem
zerowe konto, musiałem piątaka im zapłacić
- Jak potrzebowałem zaraz po zakupie ustawić konfigurację to czekałem w BOK
1,5 h
- Były chyba jeszcze takie przeboje, że jak nie zapłaciłem 10 zł na ponad
100-złotowy rachunek to mi internet wyłączyli
Jakoś nie mogę zaufać tej sieci, ale pozdrawiam i życzę sukcesów :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 26.09.16 21:37 Poldek
- 03.10.16 02:53 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i