  • Data: 2010-05-30 20:23:24
    Temat: Re: PLIX padl?
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30.05.2010 Sławek Lipowski <s...@l...org> napisał/a:

    > Z tego co przelotem udaje mi się zerknąć w tv, to niestety w Poznaniu
    > zagrożenie powodzią, i utrudnienia związane z przejściem wysokiej fali,
    > nie jest chyba takie znikome. Dziś zdaje się widziałem w tvn24 jakies
    > zalane nieprzejezdne drogi w Poznaniu, i to nie wyglądało na lekkie
    > podtopienie, które ustąpi po kilku godzinach...
    zalalo troche ogrodkow. Pare domow nad warta jest zagrozonych. No i ujecie wody
    w debinie.

    W kilku miejscach zamkniete sa tez drogi, glownie z uwagi na "wybite"
    studzienki.

    Do jakiegokolwiek zagrozenia, zwlaszcza na terenach "zamieszkalych" duzo
    brakuje ;)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/