eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polip[ot] PLICBDRe: PLICBD
  • Data: 2011-01-23 23:46:13
    Temat: Re: PLICBD
    Od: M <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 24 Sty, 00:15, ziolko <z...@i...pl> wrote:
    > hmm IMHO telefon(voip) chodzi m.in o to kto i sk d dzwoni na 112.
    > Ale dopiero sie mam wgryza ;-(

    Ale to chyba sprawa operatora VoIP, a nie ISP? Jak klient chce móc
    skutecznie wezwać pomocy tą drogą, to niech rejestrując się u
    operatora VoIP poda mu swój adres. Ale i tak w sytuacji zagrożenia
    Internet może nie działać (np. pożar, powódź lub choćby wypadek
    porażenia prądem - konieczne wyłączenie prądu) i najlepiej robić to z
    komórki.
    Dostarczam tylko Internet stacjonarny, nie mam żadnej numeracji
    telefonicznej, klient jeśli chce może sobie zrobić telefon przez VoIP
    u kogo chce i nawet nie muszę o tym wiedzieć. Muszę cokolwiek robić?
    Czyżby kolejny przepis przeciwko małym firmom (jak kiedyś pełna
    księgowość - art. 55), bo ktoś zapomniał (?) doprecyzować
    "świadczących usługi telefoniczne"?
    A jeśli nie chodzi o szybkie udzielenie pomocy, tylko namierzenie po
    fakcie skąd dzwoniono np. z fałszywym alarmem bombowym (choć głupotą
    byłoby robienie tego z domu), to jest do ustalenia (na podstawie
    danych przechowywanych przez 2 lata) bez żadnych nowych systemów, tak
    samo jak namierza się inne przestępstwa (nawet tak groźne jak
    udostępnianie nielegalnych plików muzycznych).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: