    From: "Jakub K. Boguslaw" <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: PLC i limity
    Date: Sun, 3 Mar 2002 21:38:05 +0000 (UTC)

    januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> wrote:
    > http://www.pattern.pl/opis_PLC.html

    > Interesuje mnie jak mozna w praktyce rozwiazac limitowanie do 250MB
    > oraz jak taki system bilingu transferowego bedzie rejestrowal pingi i
    > inne smieci, ze o spamie nie bede wspominal :P

    Wiele firm produkujacych rutery implementuje w nich takie cos co sie
    nazywa 'netflow' (robi to np. Cisco): jest to taka fajna funkcjonalnosc
    pozwalajaca operatorowi dokladnie wiedziec jakie jest zrodlo i
    przeznaczenie pakietu, ile czasu trwala transmija, ile pakietow i bajtow
    zostalo przeslane, za pomoca jakiego protokolu, jakie byly porty, flagi.
    Ba, informacje o ASach tez ten protokol zawiera.

    Pewien problemem stanowi pozniejsze przetwazanie tego... chociaz dla
    potrzeb tylko bilingu nie jest to problem znaczacy.

    > januszek

    Pozdrawiam,
    Madej