  • Data: 2016-10-31 15:12:40
    Temat: Re: PLAY - telewizja i Internet
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "RadoslawF" nv7f43$u9f$...@n...news.atman.pl

    > Ludzie którzy taki postęp omijają nie narzekają jak ci z niego
    > korzystający. Wysil resztki szarych komórek i dojdź dlaczego
    > tak jest.

    Zaczynam narzekanie, gdy coś (co jest postępowe -- choćby dostęp
    do netu czy elektryczność bądź telefon) zaczyna szwankować. Mnie
    jutrzejsza rzeczywistość jest milsza niż teraźniejszość a dawne
    dzieje (ubikacja ,,za stodołą'') po prostu przerażają!

    Już wiem, jak korzystać z Monstera ze zbitym ekranem, ale...
    Zastanawiam się nad tym -- po jaką cholerę telefon bez LTE?!

    Mnie jedynie ,,postępowanie'' podatkowe nie odpowiada.
    Taki postęp bogaci głupców i spowalnia postęp!

    Ja chcę:

    - szybkiego (100 GB/s) netu w telefonie (w każdym telefonie,
    choćbym miaU ich kilkanaście w domu! w telefonie, netbooku,
    notebooku, w smartphonie, tablecie...)
    - NFC w telefonach komórkowych i nie tylko tam
    - dobrego BT
    - ładowania bezprzewodowego
    - szybkich i pojemnych nośników pamięci
    (najlepiej bez wirujących talerzyków)
    - sAMOLEDÓW z einkami
    - dokładnych pozycjonerów pracujących także w budynkach,
    a nawet w piwnicach

    - leków przeciw astmie i alergii
    - szybkich środków lokomocji

    Nie chcę telefonu nadgarstkowego (wyglądającego jak zegarek)
    bo wiem, że albo tylko 2G, albo grubość centymetrowa, albo
    czas pracy na jednym ładowaniu krótszy niż kwadrans... Ale
    gdyby były dobre źródła energii -- chciałbym mieć taki telefon.

    IMO czasy osiedlowych sieci komputerowych minęły. :)
    Miejsce takich sieci przejmują BTSy z ich 5G -- i cieszy mnie to!
    Nie mówię, że WiFi umiera -- zawsze przyda się tu i ówdzie, ale
    na dłuższą metę nie są dobre, pomijając sytuacje wyjątkowe. :)

    LTE na razie nie jest dostatecznie stabilne, ale spokojnie można
    obyć się bez ethernetu -- mego ukochanego ;) łącza sprzed lat...
    (akurat tak, jak teraz wyśmiewają się ze mnie ludzie, gdy myślą
    o mleku, tak ćwierć wieku temu wyśmiewali się ze mnie, gdy mieli
    na uwadze ethernet -- kiedyś ethernet łączono ;) ze mną, teraz
    mleko...)

    Nie narzekam na małpi postęp -- cieszę się tym, że mam telefon z Gorilla
    Glass 4. GG4 -- gniotsa, nie łamiotsa. I nie można tego zadrapać nożem.
    Można bez trudu -- piaskiem. GG3 jest kruche...

    Mnie podobają się szklane domy -- choć Przedwiośnie minęło sto lat temu. ;)