eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY - sms'y widmo oraz pytania sprawy inne niż dzwonkiRe: PLAY - sms'y widmo oraz pytania sprawy inne niż dzwonki
  • Data: 2009-05-09 19:56:14
    Temat: Re: PLAY - sms'y widmo oraz pytania sprawy inne niż dzwonki
    Od: Błażej <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 09 May 2009 11:51:08 +0200, s...@p...onet.pl napisał(a):


    > Niech zgadnę, do reklamacji potrzeba zarejestrowanej karty?

    Nie bardzo rozumiem zdziwienia osób, które się dowiaduję, że aby załatwić
    reklamację to muszą mieć zarejestrowany numer. Jeszcze do niedawna byłem
    użytkownikiem Simplusa (chyba 4 lata), i aby załatwić jakąkolwiek
    reklamację musiałem zarejestrować numer. W Play jestem od czasu wejścia
    Play Fresh i raz zdarzyło mi się zgłosić reklamację przez www (bardzo
    rzadko dzwonię do BOK). Otrzymałem odpowiedź, że muszę mieć zarejestrowany
    numer. Zrobiłem to, odpowiedź otrzymałem na reklamację, jestem zadowolony i
    żadnego spamu z Simplusa, ani jak na razie z Play nie otrzymuję.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej
    Wszystkie nasze problemy zostały stworzone przez ludzi i mogą zostać przez
    ludzi rozwiązane. JFK
    http://share.ovi.com/album/mecenas.public
    http://zlotemysli.w.interia.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: