eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY: powiadomienie o próbie połączenia - typu "flash" :(Re: PLAY: powiadomienie o próbie połączenia - typu "flash" :(
  • Data: 2009-09-08 11:54:12
    Temat: Re: PLAY: powiadomienie o próbie połączenia - typu "flash" :(
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Właśnie zadzwoniłem do BOK w Play w tej dokładnie sprawie i pani
    konsultantka poinformowała mnie, że oczywiście posiada tę informację
    (widzi historię połączeń na monitorze) ale nie może mi jej podać z
    powodu "USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH".
    Wszelkie próby dowiedzenia się co ma na myśli spełzły na niczym. Także
    jej kierownik nie chciał ze mną porozmawiać.

    JAK MOŻE BYĆ TUTAJ MOWA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH SKORO I TAK
    STANDARDOWO SĄ WYSYŁANE TE SMSY WRAZ Z NR DZWONIĄCEGO?

    Poprosiłem o zwyczajne POWTÓRZENIE informacji która już raz została do
    mnie wysłana. Tym samym nie może więc tutaj być mowy o ujawnieniu
    informacji zastrzeżonej - bo wówczas W OGÓLE należałoby zakwestionować
    legalność wysyłania SMS o "próbie połączenia" wraz z numerem
    dzwoniącego, co jest standardową usługą wszystkich sieci na rynku.

    Z tym, że Play wysyła te SMSy jako "flash" czyli inaczej niż inne
    sieci - i z tego właśnie wyniknął problem! Jest to pewna niedogodność
    dla klienta więc naturalnym wydałoby się, że firma powinna coś
    uczynić w przypadku kiedy niezwykły format SMSa przyczynił się do
    utraty bardzo istotnej informacji.

    Ogólnie mój kontakt z BOK w Play pozstawił na mnie BARDZO NIEMIŁE
    WRAŻENIE, i to nie na skutek odmowy jako takiej a raczej z powodu
    krańcowej niekompetencji, bezsensownych uzasadnień, traktowania "per
    noga" klienta, niereagowanie na jakiekolwiek argumenty, OGÓLNA NIECHĘĆ
    DO KLIENTA RODEM Z PRL - "olewanie" przez kierownika i odmowa rozmowy
    z klientem pod żałosnym pretekstem ("z powodu problemów
    technicznych").

    Szkoda, już miałem bardzo dobrą opinię na temat sieci Play. Teraz to
    się zmieniło.

    P.S. Aha, jeszcze dodam, że wysłełem również wiadomość pod ich adres
    email - zero reakcji. A na ich stronie www "Mój Play" po zalogowaniu
    dane o bilingach NIGDY nie chcą się wyświetlić! (Próbowałem wiele razy
    z różnych komputerów różnych IP i o różnych porach dnia.)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: