    From: "Valdi" <V...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLAY/mBank & padaka haseł SMSowych?
    Date: Mon, 23 Nov 2009 21:44:57 +0100

    "Tomaszek" news:heer05$4tl$1@news.onet.pl

    > Ma polkomtelu wysyłanie smsów to padaka. Miałem abo w plusie i wiele
    > razy tak było ( wiadomość nie została wysłana itp. ) Co nie przeszkadza
    > im oczywiście obcinać za to kasy:/ Jak będziesz reklamował, to zwalą na
    > inną sieć ( przećwiczone ) że to ona odrzuca smsy itd. Ja omijam
    > szerokim łukiem wszystko co siedzi na polkomtelu.

    Zrobiłem malutki test. Przeżuciem kartę sim play'a do innego telefonu i... i
    hasło do operacji jaką chciałem wykonać przyszło. Kiedy na powrót wrzuciłem
    ją do swojego głównego telefonu hasła przestały dochodzić. Co ciekawe SMSy
    od PLAY'a (np. hasło wykorzystywane do podglądu historii połączeń na swoim
    koncie, na playmobile.pl, czy znajomych) oraz innych sieci dochodzą bez
    problemu...
    Więc to raczej nie wina telefonu - raczej. Co dodatkowo jest dziwne. Telefon
    położyłem przy telewizorze. Jak miał przyjść SMS na ekranie pojawiały się
    "objawy" takie jak przy przychodzeniu SMS'a (pasy itp.) ale SMS nie
    przychodzi...
    Sam już nie wiem o co tutaj chodzi...