  • 1. Data: 2010-04-14 09:26:01
    Temat: PLAY-BRAK 3G we WROCŁAWIU
    Od: "SYNEK" <h...@W...pl>

    Witam,

    W Mojej okolicy we Wro (Krucza-Gajowicka) nie można się zalogować do sieci
    3G Playa...Macie to samo czy to "lokalny" problem?

    Pozdro

    Synek

  • 2. Data: 2010-04-14 09:39:09
    Temat: Re: PLAY-BRAK 3G we WROC?AWIU
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 14-04-10 11:26, SYNEK pisze:

    > W Mojej okolicy we Wro (Krucza-Gajowicka) nie mo?na sie zalogowaae do sieci
    > 3G Playa...Macie to samo czy to "lokalny" problem?

    Nie macie. 3G działa jak zawsze, HSDPA także.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 3. Data: 2010-04-14 10:39:13
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-04-14 11:39, ALEX pisze:

    > Nie macie. 3G dziaĹ?a jak zawsze, HSDPA takĹźe.

    A u mnie w podobnej pereca/zelazna tez wywlilo nawet z 2G
    na roamingu plusa zadzialalo

    Teraz wszystko działa.