  • Data: 2008-08-07 11:35:40
    Temat: Re: PKO-Inteligo.. czy?by nadgorliwy administrator ??
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 07 Aug 2008 08:03:55 +0200, crazy bejbi <t...@n...ma>
    wrote:

    >kb24 ma dodatkowo poza hasłami jednorazowymi, które są przy okazji
    >odczytywane losowo - zatem nigdy nie wiem ile mi jeszcze zostało haseł
    >wolnych na danej karteczce.

    ZTCP to możesz sobie za jednorazową opłatą zamówić token zamiast haseł
    jednorazowych.

    >Mają też do przepisania literki z obrazka -
    >wg. mnie totalnie bez sensu do potwierdzenia transakcji ...

    A tu to prawda - choć to chyba pozostało z ich starego sposobu
    autoryzacji transakcji gdzie trezb było podać kilka losowanych znaków
    ze stałego kodu a te znaki były dodatkiem. Nie wiem czemu pozostawiono
    je przy hasłach jednorazowych. Listę haseł możesz zamówić z
    wyprzedzeniem i aktywować od ręki gdy okaże że się obecna jest
    wyczerpana. Tak robiła moja żona do czasu gdy zamówiła sobie w banku
    token za - chyba - 30 złotych.

    Zdrówko