  • 1. Data: 2011-03-19 17:32:57
    Temat: PIP w TV LCD
    Od: kalif <m...@g...com>

    Witam
    Posiadam TV Samsung 40c650 oraz zewnetrzna kamerk/na razie obraz po
    wideo idzie do nagrywarki.
    Czy znajdę na rynku takie urządzenie,ktore mozna podlaczyc do tego TV
    ale żebym otrzymał drugie okienko/podglad z tej kamerki/? Tak aby
    powiedzmy oglągadąc jakiś program z sat mógł podpatrywac obraz z
    zewnętrznej kamery?

  • 2. Data: 2011-03-19 17:51:10
    Temat: Re: PIP w TV LCD
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    wiadomości:ab614c3b-c54f-4cd7-a333-3e2c12b9e102@r4g2
    000vbq.googlegroups.com,
    kalif <m...@g...com> nastukał:
    > Czy znajdę na rynku takie urządzenie,ktore mozna podlaczyc do tego TV
    > ale żebym otrzymał drugie okienko/podglad z tej kamerki/?

    drugi monitor ??

    --
    VSS

  • 3. Data: 2011-03-19 20:01:46
    Od: kalif <m...@g...com>

    On 19 Mar, 18:51, "VSS" <v...@o...pl> wrote:
    > wiadomo ci:a...@r...g
    ooglegroups.com,
    > kalif <m...@g...com> nastuka :

    > drugi monitor ??
    >
    > --
    > VSS

    Nie o to mi chodzi toto wiem :)
    Urzadzenie do robienia pip-u w TV LCD po podlaczeniu sygnalu video

  • 4. Data: 2011-03-19 20:28:03
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    wiadomosci:09728adf-35e4-479a-9c0d-575dfba8a7d9@x13g
    2000vbe.googlegroups.com,
    kalif <m...@g...com> nastukal:
    > Nie o to mi chodzi toto wiem :)
    > Urzadzenie do robienia pip-u w TV LCD po podlaczeniu sygnalu video

    ale jak to sobie wyobrazasz? ogladasz program z tv naziemnej, ten obraz
    wychodzi z tv, przechodzi przez magiczne pudelko do którego podlaczasz
    kamere i wraca do tv juz z pip'em ?

    niewykonalne.
    --
    VSS

  • 5. Data: 2011-03-19 23:37:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kalif" <m...@g...com> napisał w wiadomości news:

> [...]
    >ale żebym otrzymał drugie okienko/podglad z tej kamerki/? Tak aby
    >powiedzmy oglągadąc jakiś program z sat mógł podpatrywac obraz z

    Na tym polega działanie każdego PIP.

  • 6. Data: 2011-03-20 00:05:31
    Od: kalif <m...@g...com>

    On 20 Mar, 00:37, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Na tym polega działanie każdego PIP.

    Niby tak
    Ale...w samsungu ogladam poprzez scart satelitę a chciałbym dostać w
    pipie obraz z drugiego video.Teraz chyba jest możliwe,że oglądam tv
    naziemną i w pipie mam av,ale mi chodzi o dwa zrodla av-to drfugie w
    pipie.

  • 7. Data: 2011-03-20 07:16:05
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    wiadomości:bfe6a7b5-d8e2-4b0e-a28e-7fb32a69e9de@v16g
    2000vbq.googlegroups.com,
    kalif <m...@g...com> nastukał:

> [...]
    > pipie obraz z drugiego video.Teraz chyba jest możliwe,że oglądam tv
    > naziemną i w pipie mam av,ale mi chodzi o dwa zrodla av-to drfugie w

    ze scartem to będzie łatwiej. uzyj tego:
    http://sklep.delta.poznan.pl/dzielnik-obrazu-qc-904r
    -kolor-na-4-kamery-+pilot_c47_p2661.html

    jedna z opcji wyświetlania obrazu wygląda jak pip a nawet sa dwa pip'y. w
    gratisie masz alarmy zaniku obrazu, możliwośc zatrzymania obrazu i detekcję
    ruchu.

    --
    VSS

  • 8. Data: 2011-03-20 08:57:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kalif" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    q.googlegroups.com...

    > Na tym polega działanie każdego PIP.

    >Niby tak
    >Ale...w samsungu ogladam poprzez scart satelitę a chciałbym dostać w
    >pipie obraz z drugiego video.

    No i co, nie da się?
    Bo to jest najprostsze co PIP może zrobić.
    Nawet Goldstar sprzed 20 lat to potrafił.

  • 9. Data: 2011-03-20 08:58:46
    Od: kalif <m...@g...com>

    On 20 Mar, 08:16, "VSS" <v...@o...pl> wrote:
    > wiadomości:bfe6a7b5-d8e2-4b0e-a28e-7fb32a69e...@v16g
    2000vbq.googlegroups.com,
> [...]
    > gratisie masz alarmy zaniku obrazu, możliwośc zatrzymania obrazu i detekcję

    Witam
    Jednak chyba zastosuje takie rozwiazanie:kupno modulatora cos ok.50zl
    puszczenie przez niego sygnalu z satelity,czyli przerobka na w.cz
    dostaje obraz z powiedzmy instalacji zwyklej anteny a po podlaczeniu
    do gniazda scart sygnalu wideo dostane w okienku pip podglad wlasnie z
    kamery.Nie wiem czy dobrze mysle.Ten model TV ma jeden podglad pip.

  • 10. Data: 2011-03-20 09:03:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    >do gniazda scart sygnalu wideo dostane w okienku pip podglad wlasnie z
    >kamery.Nie wiem czy dobrze mysle.Ten model TV ma jeden podglad pip.

    Już lepiej puść na tym modulatorze obraz z kamery.
    Po co psuć obraz z sat?

    A jeszcze lepiej poczytaj dokładnie instrukcję do tego PIP, może jak nie
    łyka PIP z drugiego scarta, to łyknie z innego wejścia np. composite?