  • Data: 2011-03-20 08:58:46
    Temat: Re: PIP w TV LCD
    Od: kalif <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Mar, 08:16, "VSS" <v...@o...pl> wrote:
    > wiadomości:bfe6a7b5-d8e2-4b0e-a28e-7fb32a69e...@v16g
    2000vbq.googlegroups.com,
    > kalif <m...@g...com> nastukał:

    > ze scartem to będzie łatwiej. uzyj
    tego:http://sklep.delta.poznan.pl/dzielnik-obrazu-qc
    -904r-kolor-na-4-kamer...

    > jedna z opcji wyświetlania obrazu wygląda jak pip a nawet sa dwa pip'y. w
    > gratisie masz alarmy zaniku obrazu, możliwośc zatrzymania obrazu i detekcję
    > ruchu.
    >
    > --
    > VSS

    Witam
    Jednak chyba zastosuje takie rozwiazanie:kupno modulatora cos ok.50zl
    puszczenie przez niego sygnalu z satelity,czyli przerobka na w.cz
    dostaje obraz z powiedzmy instalacji zwyklej anteny a po podlaczeniu
    do gniazda scart sygnalu wideo dostane w okienku pip podglad wlasnie z
    kamery.Nie wiem czy dobrze mysle.Ten model TV ma jeden podglad pip.