  • 51. Data: 2023-12-16 01:04:19
    Temat: Re: PILNE !! Google Groups zostaną zlikwidowane 15 lutego 2024 roku 273 views Subscribe
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Ostatni artykuł administratora na news:pl.news.admin z 4.12. Pisze, że
    > akurat przypomina sobie "'jak działa serwer' i że właśnie przenumerował
    > artykuły". Wiesz jaki ma cykl tego 'przypominania sobie i
    > przenumerowywania'?

    Nie mam pojęcia.

    To nie są oczywiste rzeczy, nieużywana wiedza wylatuje, dokumentacji jest
    sporo, a zepsuć coś na produkcji jest łatwo.

    Ale grunt, że chce. Poświęca temu czas. Jak chce, to ogarnie, bo ta wiedza
    jest dostępna. Jak nie ogarnie (a to nie powód do wstydu), to zapyta, czy
    to na pl.news.admin czy na ogólnoświatowych grupach.

    --
    Spotyka się dwóch Polaków. Dawno się nie widzieli.
    - Co tam u ciebie?

  • 52. Data: 2023-12-16 01:14:35
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Część pewnie tak. Inna część, ta bardziej wartościowa lub zdeterminowana,
    > może w końcu sprawdzi, co to są te czytniki i z czym się to je. Zobaczymy.

    Zaklinanie rzeczywistości.

  • 53. Data: 2023-12-16 01:16:41
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Zaklinanie rzeczywistości.

    Poczekamy, zobaczymy. Będziesz płakał po "a a"? :)

    --
    Psychiatra mówi do pacjenta:
    - Mam dla pana dwie wiadomości: dobrą i złą. Ta zła to, że ma pan

  • 54. Data: 2023-12-16 12:16:37
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > jest dostępna. Jak nie ogarnie (a to nie powód do wstydu), to zapyta, czy
    > to na pl.news.admin czy na ogólnoświatowych grupach.

    No to ja to wszystko rozumiem, ale jak nie zajmuje się tym serwerem na
    bieżąco to jakie można mieć rokowania odnośnie przyszłości.

  • 55. Data: 2023-12-16 12:20:37
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Poczekamy, zobaczymy. Będziesz płakał po "a a"? :)

    Jeśli mam obstawiać kto poszuka to raczej on niż inni, ale generalnie
    ludzie dadzą sobie spokój.

  • 56. Data: 2023-12-16 12:24:45
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Niektórzy blokują. Większość nie blokuje albo dlatego, że i tak już dawno
    > na Usenet nie zagląda, albo dlatego, że (tak jak ja) chce mieć pełny feed
    > bez dziur w wątkach.

    No i właśnie dlatego twierdzę, że macie korzyść a Wy się zapieracie.

    > Ja korzystam. IRC nadal żyje. Nie żeby miał się dobrze, ale żyje, stałe
    > grono osób tam siedzi (tam = na różnych sieciach, nie tylko w ircnecie).

    To nie było do chwalenia się :-) IRC to dzisiaj marginalna usługa, tak
    samo XMPP i pełno innnych.

    > Nie ma potrzeby korzystać z talk, bo nie ma istotnych zalet względem
    > alternatyw.

    Pokaż mi komunikator w którym widzisz literka po literce jak ktoś pisze.

  • 57. Data: 2023-12-16 12:31:47
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Moim zdaniem osoba dojrzalsza psychicznie niż te kilkanaście lat powinna
    > umieć radzić sobie z emocjami, które wyzwala w niej życie (także treści
    > konsumowane w sieci) sama.

    Nic nie ma do dojrzałości, pewni ludzie 'biorą do siebie' a inni nie biorą.

    > Na IRCu (znów, wspomniana sieć, w której mam serwer) jest kobieta, która
    > musiała zwiększyć dawkę leków, bo ktoś się do niej nieładnie odzywał (choć
    > sama prowokowała i wyzywała innych). I to nie dziecko, a kobieta grubo po
    > 40-ce. Jakby na mnie tak działał Internet albo jakiś głupi czat to już
    > dawno bym go odstawił.

    No widzisz, czyli nie poradziłbyś sobie.

    > Tym bardziej że mówimy o internecie, o słowach. Tu w zasadzie wszystko z
    > definicji jest bezpieczne, bo nie wymyślono jeszcze (czasem myślę, że
    > niestety) możliwości dania komuś w gębę przez Internet. Jedyne przegięcie
    > jakie mogę sobie tutaj wyobrazić to stalking albo inne prześladowanie,
    > które przechodziłoby do reala (np. donosy do pracodawcy).

    Bezpieczeństwo nie polega na siedzeniu w domu tylko tam, gdzie się chce.

    > W zasadzie techniczne możliwości gumkowania są, ale admini generalnie mają
    > więcej niż jedną szarą komórkę i też cenią wolność słowa.

    Jest jak wszędzie, nie wypada nic nie robić.

  • 58. Data: 2023-12-16 12:32:54
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > No i właśnie dlatego twierdzę, że macie korzyść a Wy się zapieracie.

    Ja? Mam taką samą korzyść jak i inni userzy.

    > To nie było do chwalenia się :-) IRC to dzisiaj marginalna usługa, tak
    > samo XMPP i pełno innnych.

    Wiem. Ale jednak nadal ma swoją niszę i są ludzie, którzy chcą to
    utrzymywać.

    > Pokaż mi komunikator w którym widzisz literka po literce jak ktoś pisze.

    Mówiłem, że nie ma istotnych zalet, a nie, że nie ma w ogóle :)

    Widzenie literka po literce, jak ktoś pisze, nie jest dla mnie istotne.

    --
    Student z biednego afrykanskiego panstwa przychodzi do hydraulika:
    - Prose pan. Sedes mi zle pracowac. Woda sybko leciec i nie sdasyc

  • 59. Data: 2023-12-16 12:41:12
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    io <i...@o...pl.invalid> napisał(a):
    > Nic nie ma do dojrzałości, pewni ludzie 'biorą do siebie' a inni nie
    > biorą.

    I to jest właśnie ważny element dojrzałości.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 60. Data: 2023-12-16 13:21:48
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    >>> 1 | 25 | news.chmurka.net

    > Ze spamem, oprócz tego automatycznie filtrowanego (nie cały jest
    > filtrowany).

    No właśnie, czyli całkiem sporo. Nie strata, że ich nie będzie?
    Pomyślcie sobie ludzie, to nie jest walka z G tylko o te artykuły.

    > Ale jest otwarty, działa.

    > Coś tam się chyba dzieje, sądząc po ostatnim poście na pl.news.admin.

    Co kilka miesięcy się dzieje :-)