  • Data: 2014-04-10 18:00:07
    Temat: Re: PIC vs AVR
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sylwester Łazar <i...@a...pl> wrote:
    > Chodzi mi o to:
    > "Pszemol 03-07-23 12:36 "Akwariomaniak" <m...@o...pl> wrote in message
    > Wbrew pozorom wcale nie jest to trudne - zresztą liczy się
    > bardziej jakość, nie ilość."
    >
    > To są Twoje własne słowa. Podobają mi się.

    Mi też. I mimo upływu lat dalej tak uważam.

    > Krążysz w zamkniętej pętli :-)

    Ciekawa to obserwacja, zwłaszcza że pochodzi od Ciebie... :-) Od długiego
    czasu nikt tu nie wie co Ty właściwie próbujesz udowodnić tutaj...

    Np co mialo znaczyc sprawdzenie ze piszę na usenet (i email) nie tylko z
    telefonu ale również z peceta?
    Albo po jasną cholerę w ogóle wciągnąłeś do tej dyskusji pecety?
    Nie, nie musisz wyjaśniać... zróbmy 'break' z tej pętli :-))